شورای وحدت کردستان در بیانیه‌ای از مردم استان دعوت کرد در انتخابات ۱۱ اسفند مشارکتی پرشور داشته باشند.

 در بیانه شورای وحدت کردستان آمده است: «مردم شریف، مدبر و دین‌دار استان کردستان اکنون که در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم، بار دیگر ایران و کردستان عزیز صحنه به نمایش گذاردن غرور ملی، وفاداری به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 حضور آگاهانه، مسئولانه و همراه با معرفت نسبت به اهمیت انتخابات، رفتار‌های انتخاباتی مطلوبی هستند که دو پدیده مبارک مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را به ارمغان می‌آورد و این ۲ نیز آثار و برکات ماندگاری را برای ایران و ملت ایران به یادگار می‌گذارد.

شرکت در انتخابات، اقتدار و پشتوانه بی‌بدیل مردمی را در سطوح ملی و بین‌المللی فراهم می‌آورد که زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات کنونی در جامعه است و انتخاب نمایندگانی کارآمد با اتکاء به آرای قوی که ضریب تأثیرگذاری آنان در مجلس و ظرفیت مطالبه‌گری را از مسئولان کشوری در مسیر تحقق توسعه و پیشرفت استان فراهم می‌سازد.

از دیگر مزایای شرکت پرشور در انتخابات، معطوف ساختن نگاه خاص و ویژه به استان کردستان از سوی دولت و سیاستگزاران کشوری که مترتب بر آن نیز مدیران اجرایی استان سرعت حرکت لکوموتیو کردستان بر ریل توسعه را بیش از پیش هدایت خواهند کرد و تقویت شور و نشاط اجتماعی که منتج به تبلور سرمایه اجتماعی و ارتقاء امید و اعتماد ملی خواهد بود.

برآیند و جهت دهی پنج اثر فوق، نوک پیکانی خواهد بود که در قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشسته و آنان را در اجرای سناریو‌های متعدد خصمانه ناکام می‌گذارد.

 در همین راستا شورای وحدت استان کردستان که متشکل از نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بانوان، جوانان، دانشجویان، پیشکسوتان، روحانیون، پزشکان، مهندسان و اصناف است متأثر از مسئولیت اجتماعی خود، مردم فرهنگی و فرهیخته استان کردستان را دعوت به حضور در پای صندوق‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱اسفند می‌کند تا برگ زرین دیگری را از اوراق بی شمار و افتخار آفرین مردم کردستان در کتاب وفاداری و پایبندی به انقلاب اسلامی ایران ورق بزنند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.