فرماندار مشهد مقدس گفت: در برخی شعب تاخیر ۲۰دقیقه‌ای در شروع انتخابات رخ داد که به علت نقص نرم‌افزاری بود.

«محسن داوری» معاون استاندار و فرماندار مشهد در جریان بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: با وجود برودت هوا و بارندگی شب گذشته، از ساعت ابتدایی، اخذ رای در تمام شعب اخذ رای شهرستان مشهد آغاز شد. ساعت ۶ صبح همه اعضا در شعب اخذ رای حضور داشتند.

وی افزود: تا این لحظه با از استقبال خوبی از سوی مردم روبرو بودیم.

داوری خاطرنشان کرد: در ابتدای فرآیند رای‌گیری، اشکال نرم‌افزاری در برخی از شعب اخذ رای پدید آمد که به سرعت برطرف شد و تا زمان رفع اشکال نیز از طریق سیستم دستی فرآیند انتخابات ادامه پیدا کرد.

فرماندار مشهد در ادامه گفت: فرآیند اخذ رای تا ساعت ۱۸ عصر ادامه پیدا می‌کند و قطعاً اگر استقبال مردم به همین صورت باشد و نیاز به تمدید زمان رای گیری باشد، زمان تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به این که ۱۸۹۶ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۱۸۱۰ صندوق در حوزه انتخابیه مشهد و کلات برای آرای مردم این حوزه پیش بینی شده که این میزان نسبت به دوره گذشته از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

داوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعرفه اضافی مورد نیاز شعب اخذ رای از طریق مخازن موجود در هر منطقه تامین می‌شود، ضمن اینکه شعب به صورت آنلاین رصد می‌شود

وی افزود: نتایج انتخابات به محض پایان شمارش آرا اعلام می‌شود. البته احتمالاً این کار به دلیل تعداد زیاد نامزد‌ها و مشارکت مردم زمان بر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.