مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی گفت: سلامت و امنیت پنج مسیر فیبرنوری که تبادل اطلاعات استان و زیرساختهای انتخاباتی را پوشش می دهند، تامین شده است.

علی دلگیر گفت: در حال حاضر فیبر نوری بیرجند به مشهد، بجنورد به مشهد و سمنان-سبزوار- نیشابور- مشهد و ۲ مسیر ارتباطی دیگر مورد پایش و رصد همکاران قرار دارد.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ گشت و تیم برای تامین امنیت خطوط فیبر نوری استان در حال گشت زنی هستند و در همه این خطوط ارتباطی در سراسر استان را پایش می کنند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی اظهار کرد: در حال حاضر اختلالی در شبکه ارتباطی برای شعب اخذ رای استان گزارش نشده و زیرساختهای ارتباطی کاملا تامین شده است.

دلگیر افزود: حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران در شبکه شرکت مخابرات استان، شرکت توسعه زیرساخت ف ایرانسل، همراه اول و دیگر مجموعه های همکار این اداره کل پای کار برای تامین زیرساختهای ارتباطی استان در روز رای گیری می باشند.

خراسان رضوی ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد که برای مجلس شورای اسلامی ۸۱۵ نفر و برای مجلس خبرگان رهبری هشت نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.
همچنین این استان دارای چهار هزار و ۶۲۷ شعبه اخذ رای است و در مجموع ۸۰ هزار نفر مدیریت و نظارت بر این انتخابات در این شعب را برعهده دارند.
واجدان شرایط رای دادن باید یکی از مدارک هویتی از جمله کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و یا گذرنامه خود را همراه داشته باشند و برای افرادی که شناسنامه قدیمی دارند، داشتن کارت ملی یا شماره ملی الزامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.