روز دعوت، روز حضور برای عزت ایران + تصاویر

وقتی زندانیان شیراز هم مانند آحاد اقشار جامعه حق شرکت در انتخابات دارند.

همزمان با شروع رأی گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، و همراه با مردم همیشه در صحنه و در راستای رعایت حقوق شهروندی و اجتماعی زندانیان، موجبات مشارکت زندانیان در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان مورد نظرشان در زندان‌های استان فارس فراهم شد.

زندانیان استان نیز به همراه کارکنان شیفت حاضر به خدمت و سربازان وظیفه، در زندان مرکزی شیراز و تمامی زندان‌های استان پای صندوق‌های اخذ رای سیار مستقر در زندان‌ها حضور یافته و با اشتیاق، آرای خود را برای انتخاب کاندیدا‌های مورد نظر دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان به صندوق انداختند.

مدیرکل زندان‌های فارس در این ارتباط گفت: رعایت حق رای برای زندانیان و تعیین سرنوشت کشور از برکات جمهوری اسلامی است و این مصداق رعایت حقوق شهروندی و برابری اقشار مختلف جامعه در قانون اساسی، با یکدیگر است که زندانیان نیز از حق رای برخوردارند.

اسحاق ابراهیمی افزود: با هماهنگی‌های لازم از آغازین دقایق رای گیری، صندوق‌های سیار با حضور هیات‌های اجرایی و نظارتی در زندان‌ها حضور یافته و زندانیان، کارکنان شیفت و حاضر به خدمت و سربازان وظیفه، آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار