«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از دکترسید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به الجزیره سفر کرده است، استقبال کرد.

در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی و گرفتن عکس یادگاری روسای جمهور ایران و الجزایر، اعضای هیئت‌های عالیرتبه دو کشور معرفی شدند.

بلافاصله پس از مراسم استقبال از دکتر رئیسی از سوی رئیس جمهور الجزایر گفتگوی خصوصی روسای جمهور دو کشور انجام خواهد شد و در ادامه نیز مذاکرات دوجانبه هیئت‌های عالیرتبه دو کشور برگزار می‌شود.

پس از این نشست نیز اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه میان ایران و الجزایر به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید و در پایان روسای جمهور دو کشور در نشست مطبوعاتی نتایج رایزنی‌ها و گفتگو‌های دو جانبه را تشریح خواهند کرد.

برچسب ها: رئیس جمهور ، الجزایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
همونجا بمون براشون کشورشون درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
جلوی معاملات رمز ارز و پول های بادآورده را بگیرید . به معاملات رمز ارزی و برطرف کردن نیازهای خارجی با رمز ارز روی نیاورید . جلوی مصرف گرایی و بی مالیاتی پول های باد اورده را بگیرید . جلوی نابود شدن و غارت دسترنج صنایع و املاک و کالاهای مردم را با رمز ارز بگیرید . شوخی نیست تبعیض و پول بادآورده که باعث نابودی اعتماد مردم به بورس داخلی می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
درود بر رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
دکتر رئیسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
در هر قراردادی با کشورهای دیگر جمله" تحریم های غرب ب هیچ وجه نباید تاثیری در تعهد فی مابین دو کشور داشته باشد" ذکر شود.
آخرین اخبار