دیدار پایانی لیگ برتر هندبال؛

پیروزی مس برابر دهدشت/ تقدیر از پدر هندبال ایران و شهدای سانحه هوایی رئیس جمهور و همراهان

دیدار پایانی سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان با برتری تیم مس کرمان به پایان رسید.

آخرین دیدار از سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان عصر امروز یکشنبه ششم خردادماه بین دوتیم صنعت مس کرمان و فرازبام خاییز دهدشت در تالار هندبال تهران برگزار و با برتری تیم مس کرمان به پایان رسید تا پرونده این دیدار‌ها بسته شود.

در ابتدای این دیدار که ساعت ۱۶ در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران برگزار شد هر دو تیم به همراه حاضرین به ساحت شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید ادای احترام کرده و بازیکنان دو تیم با اهدای گل یاد آنان را گرامی داشته و حاصرین یک دقیقه سکوت کردند.

تیم صنعت مس کرمان که سه هفته زودتر عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ به سود خود به پایان برد. در این نیمه بازیکنان تیم فراز بام که جوان‌ترین تیم لیگ لقب دارد، بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. در نهایت این بازی با نتیجه ۳۳ بر ۲۵ به سود تیم مس کرمان به پایان رسید.

آخرین دیدار باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاچیان اندکی از تیم مس کرمان دنبال شد.

در بین دو نیمه با حضور اسبقیان معاون وزارت ورزش، نمایندگان مجلس و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال از خانواده شهید حمید رضا الداغی شهید غیرت قدردانی شد و پیراهن شماره هشت تیم ملی به خانواده ایشان اهدا گردید.

همچنین در ادامه از محمدعلی امیرتاش پدر هندبال ایران هم با اهدای نمادین توپ این رشته تقدیر شد. هفت نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله رئیس فراکسیون ورزش و عمران مجلس به همراه اسبقیان معاون وزارت ورزش تماشاچی این دیدار بودند.

سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان، با قهرمانی تیم صنعت مس کرمان به پایان رسید. تیم نیروی زمینی شهید کازرون نایب قهرمان و تیم گیتی پسند اصفهان هم در رده سوم ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار