شهرک‌های نهضت ملی مسکن ملایر به نام‌های شهید رئیسی و خادم‌الرضا (ع) تغییر یافت

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت:به احترام رئیس جمهور شهید نام شهرک‌های نهضت ملی مسکن شهر ملایر از ایمان و امید به نام‌های شهید دکتر آیت الله رئیسی و خادم الرضا (ع) تغییر یافت.

سلمان اسماعیلی در نشست شورای تامین مسکن شهرستان ملایر افزود: بخشداران و شهرداران نیز در راستای پاسداشت خدمات و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی معابر، اماکن و محلات در خورشان را به یاد شهید جمهور نام‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه تحقق حداکثری وعده‌های رئیس جمهور شهید اولویت اصلی ما در زمان کم باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم است تاکید کرد: همه مدیران دولت سیزدهم باید تمام همت خود را به کار ببندیم تا وعده‌های شهید آیت الله رئیسی به شکل حداکثری تحقق یابد و با غیرت و تعصب باید پای کار باشیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: دولت صادق‌الوعد سیزدهم تا آخرین لحظه به آرمان‌ها و وعده‌های رئیس جمهور شهید به مردم پای‌بند است.

اسماعیلی گفت: مردم با حضور حماسی خود در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید، ارادت و قدرشناسی خود را نسبت به وی به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند و این وظیفه ما را در خدمتگزاری صادقانه چندین برابر کرده است.

وی یادآور شد: در زمینه تحقق وعده مهم شهید رئیسی برای نهضت ملی مسکن، این شهرستان در شرایط خوب و مطلوبی است.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: برای بیش از چهار هزار متقاضی پیامک افتتاح حساب و شروع فرآیند تحویل زمین ارسال شده است و بقیه متقاضیان نیز به نوبت فراخوانده خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار