باید راه شهدای خدمت را ادامه داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: ایجاد و ترویج ناامیدی میان مردم یکی از برنامه‌های شبکه‌های معاند و بیگانه است، باید در مسیر شهدا حرکت کرد و راه آن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است. باید راه شهدای خدمت را ادامه داد.

شهرام ملایی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: در راستای منویات و فرمایشات مقام شامخ ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی مبنی بر کار و تلاش بیشتر در جهت استمرار خدمت رسانی شایسته به مردم شریف و قدر شناس ایران اسلامی تاکیدکرد.

او می‌گوید: حادثه شهادت رییس جمهور و جمعی از همراهان، حادثه تلخ و ناگواری بود اما دستاورد بزرگی بود و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

ملایی هزاروندی با اشاره نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم ودر راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر برگزاری منظم جلسات ومشارکت بخش غیردولتی در تصمیم سازی وتصمیم گیری تاکیدکرد.

وی با بیان اینکه ایجاد و ترویج ناامیدی میان مردم یکی از برنامه‌های شبکه‌های معاند و بیگانه است، افزود: باید در مسیر شهدا حرکت کرد و راه آن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است. باید راه شهدای خدمت را ادامه داد.

ملایی‌هزاروندی ادامه داد: باید تعامل و همدلی میان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آزاد ایجاد شود و ارزیابی مکرر و لحظه به لحظه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بر اساس برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در دو سال متوالی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مورد تقدیر قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود این راه با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند.

ملایی‌هزاروندی با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی آموزش فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: رئیس جمهور شهید بر پیگیری کردن بسیار تاکید داشت. ما نیز باید این را در دستور کار خود قرار دهیم. شعار سال و برنامه محور شدن فرآیندها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: هر مرکز دولتی باید همکاران بخش غیردولتی را در برنامه‌های اجرایی مشارکت دهد. ۶۶ درصد برنامه‌ها در بخش غیردولتی در حال اجرا است. مشارکت انجمن‌ها و آموزشگاه‌های آزاد در اجرای برنامه‌ها، در اولویت سازمان است.

ملایی‌هزاروندی اضافه کرد: پس از ۵۰ سال، اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای تائید شد. یک درصد اعتبار تملک دارایی باید به سمت مهارت‌آموزی سوق داده شود. سال گذشته استان خوزستان بالاترین درصد تملک دارایی را در حوزه فنی و حرفه‌ای جذب کرد و امسال نیز ۷۷ میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار