ظرفیت سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت‌ها در فرودگاه اهواز مطلوب است

رزاز گفت: میانگین رفت و آمد مسافر در فرودگاه اهواز تا ۵ هزار نفر است و از این رو سرمایه گذاری در آن به صرفه است.

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان می‌گوید: با توجه به اینکه فرودگاه‌های مراکز استان و فرودگاه‌ها به طور کلی در کشورها، پیشانی ورود و خروج مسافرین هستند بسیار اهمیت دارند و این موضوع از آن رو است که مقاصد کسب و کار و حضور دولت مردان نیز از همین مکان ها صورت میگیرد.

او افزود: از این نظر فرودگاه معرف صنعت استان نیز به حساب می‌آید و می‌تواند جایی برای دستیابی به اهدافی مانند ساخت پارکینگ، هتل و سی آی پی (خدمات تشریفاتی مسافران ویژه) باشد.

به گفته آقای رزاز با توجه به موقعیت راهبردی استان خوزستان و فرودگاه شهید سلیمانی اهواز که یکی از مبادی پر رفت و آمد کشور در امر فرودگاه و فرودگاه داری هست، این فرودگاه آمادگی دارد که در این محل سرمایه گذاری انجام شود و در این‌ جهت نیز معرف بخش هایی است که قابلیت سرمایه گذاری دارند.

او گفت: خصوصا فرودگاه اهواز می‌تواند دارای مجموعه‌هایی از باغ رستوران، پارکینگ طبقاتی، هتل و چندین طرح دیگر باش که به راحتی برای سرمایه گذار هم توجیه اقتصادی و مطلوبیت داشته باشد.

سید مهدی رزاز یادآرو شد: در این جهت ما بخش هایی که برای عرضه و سرمایه‌گذاری هست را به صورت یک بسته آماده کردیم تا در تیرماه در نمایشگاه مجموعه چالش های سرمایه گذاری معرفی نماییم تا سرمایه گذاران آشنایی پیدا کنند اما در هر صورت با توجه به رفت و آمد میانگین تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز، سرمایه گذاری در این محل جذابیت خود را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۱:۵۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
طرح فرودگاه اهواز در مسیر آزادراه خلیج فارس بسیار طرح خوبی بود که اگر اجرا شود بنفع مرکز استان و شهرهای جنوبی استان هم خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
شما بهتره پیگیر بازگشایی فرودگاه مسجدسلیمان باشید
آخرین اخبار