شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کشور رئیس‌جمهور پشت میز نشین نمی‌خواهد

دبیرکل جمعیت جانبازان به تشریح خصوصیات کاندیداهای ریاست‌جمهوری پرداخت.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ویژگیهای کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار کرد: رئیسی نقطه پرگار و انسجام در کشور بود و اولین خصوصیت مثبت کاندیداهای ریاست جمهوری آينده باید توانایی حفظ انسجام در همه بخش‌ها باشد.

وی افزود: ایران به یک رئیس‌جمهور پشت میز نشین که از پشت شیشه های اتومبیل خود مردم را تماشا کند احتیاجی ندارد، بلکه رئیس دولت باید همراه و هم گام مردم باشد و از نزدیک چالش ها و دغدغه‌های آنها را ببیند و درک کند. 

شاکری بیان کرد: یکی دیگر از خصوصیات مهمی که یک رئیس‌جمهور باید دارا باشد، شفافیت است؛ به این معنا که با مردم رو راست باشد و همه امور را با آنها در میان بگذارد. آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و رئیس‌جمهور بعدی نیز باید چنین باشد و برای حل مشکلات همه مسئولان را به خط کند.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: جوانگرایی هم یکی از مولفه‌هایی است که رئیس‌جمهور آینده باید از آن برخوردار باشد، چرا که جوانان نخبه بسیاری در کشور هستند و می‌توانند در اداره امور کشور موثر واقع شوند. او باید بنگاه‌داری را در کشور ریشه کن کند و اقتصاد را برون سپاری کند.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد نیز اهمیت بسزایی دارد و رئیس‌جمهور آینده باید کابینه خود را به نحوی بچیند که این افراد تشنه مبارزه با فساد باشند. همچنین رئیس جمهور آینده باید عزتمندی ایران را در عرصه دیپلماسی مبنا قرار دهد و از دیپلماسی التماس بهره نگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۱:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آقا خواهشن حسن روحانی بیارید چون او با سفرهای بی شمار استانی حامی محرومین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آره بنده خدا تو اون هشت سال انقد سفر استانی رفته بود پاهاش تاول زده بود
مرد حسابی تو اون هشت سال ساعت ۹صبح به زور می اومد سرکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
آخرین اخبار