امام جمعه بیله سوار:

شهید رئیسی رویش جدید و قوی در خدمت‌گزاری به مردم در عرصه اجرایی به یادگار گذاشت

امام جمعه بیله سوار گفت: رویش جدید و قوی در خدمت‌گزاری به مردم و کشور در عرصه اجرایی به یادگار گذاشت و مسیر اجرایی کشور برای سال‌های آتی را هموار و الگو محور و بابرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای خدمت که با حضور استاندار اردبیل در محل مصلی حضرت امام (ره) شهر بیله سوار برگزار شد، اظهار کرد: شهید جمهور در شرایط سخت کشور دوباره دل‌ها را به انقلاب و کشور و آرمان‌های انقلاب گره زده و عاشق‌تر و شعله‌ور کرد.

 او افزود: شهید رئیسی در واقع نماد واقعی و اساسی و انقلابی به عنوان شهید خدمت و شهید جمهور بود که یک مکتب و مرام انقلابی در امتداد مکتب شهید سلیمانی و رویش جدید و قوی در خدمت‌گزاری به مردم و کشور در عرصه اجرایی به یادگار گذاشت و مسیر اجرایی کشور را برای سال‌های آتی هموار و الگو محور و بابرکت کرد.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار تصریح کرد: آیت الله رئیسی در واقع یک مکتب خوب و عالی برای رئیس جمهور‌های بعدی به یادگار گذاشت و آن هم مکتب شهید خدمت است.

 عزیزی در ادامه، وجود خصیصه‌های بسیار عالی در آیت الله رئیسی را در واقع عامل اصلی عظمت و عشق و علاقه مردم به وی دانست و تصریح کرد: این پیوند مردم و شهید خدمت برای همیشه در تاریخ کشور به عنوان یک نماد و مکتب تثبیت شد و این مهم در واقع همان رویش‌های انقلاب اسلامی که در تاریخ خود نمونه‌های زیادی را از خود به یادگار گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.