سنجش سلامت نو آموزان تا ۲۰ خرداد تمدید شد/ ۱۵ هزار نوآموز در خراسان شمالی سنجش شدند

رییس آموزش وپرورش استثنایی خراسان شمالی با اعلام تمدید سنجش سلامت نوآموزان تا ۲۰ خرداد گفت: تا کنون ۱۵ هزارو ۹۸۷ نوآموز در استان سنجش سلامت شدند.

 سید تقی عطارودی گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان استان امسال در ۲ مرکز بجنورد و شهرستان‌های شیروان، گرمه، جاجرم، اسفراین، بام و صفی آباد، مانه، سملقان و فاروج هر کدام با یک مرکز برگزار می‌شود.
او گفت : طبق آمار اعلام شده از سوی ثبت احوال، ۱۷ هزارو ۶۴ نوآموز در استان باید مورد سنجش قرار بگیرند، که تا به امروز هشتم خرداد ۱۶ هزار و ۸۵ نوآموز برای سنجش نوبت گیری شدند.
عطارودی گفت : نوآموزان در این طرح به لحاظ سلامت بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، رفتاری و بهداشتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و چنانچه کودکی با اختلال شناسایی شود برای بررسی بیشتر به مراکز تخصصی معرفی می‌شود.
رییس آموزش وپرورش استثنایی استان  گفت: از ۱۵ هزارو ۹۸۷ نوآموز سنجش شده، هزارو ۴۷۰ نفر به مراکز تخصصی شنوایی سنجی، بینایی سنجی، هوش، جسمی، حرکتی، گفتار درمانی و توانبخشی ارجاع داده شدند.

عطارودی گفت: والدین برای نوبت گیری به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، برای ارزیابی به مراکز جامع در زمان مشخص شده مراجعه کنند.
مدارک مورد نیاز برای سنجش سلامت نوآموزان را شناسنامه، کارت واکسیناسیون و یک قطعه عکس از نوآموزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.