تا پایان ۱۴۰۳؛

ضریب نفوذ گاز در روستا‌های آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری فراتر می‌رود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: خانوار روستایی برخوردار از گاز آذربایجان‌غربی، پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۹۰ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی در جلسه هم‌اندیشی در خصوص اقدامات و مسائل حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که با حضور مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران و هیات همراه برگزار شد، گفت: هم اکنون ۸۵ درصد خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز برخوردارند و تا پایان سال‌جاری این میزان به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

علیرضا شیخی با بیان اینکه میانگین کشوری خانوار روستایی بهره‌مند از گاز ۸۶ درصد است، افزود: با اجرای پروژه‌های در دست اجرای فعلی، در پایان امسال ما از میانگین کشوری عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در صورت اتمام همه پروژه‌های گازرسانی روستایی، ۹۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شیخی در ادامه با اشاره به تلاش واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان‌غربی در راستای تسریع و بهبود خدمات و وصول مطالبات، گفت: در سایه‌ی همین تلاش‌ها هم اکنون عمده خدمات شرکت گاز استان به صورت اینترنتی قابل ارائه بوده و علاوه بر آن نیز در وصول مطالبات شرکت نیز توانسته‌ایم جزو استان‌های برتر باشیم.

وی ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم شرکت گاز آذربایجان‌غربی یکی از علمی‌ترین شرکت‌های کشور است که این مساله ناشی از بهره‌مندی ما از پرسنلی علمی، دانشگاهی و خلاق است.

در ادامه این نشست،  مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران نیز با بیان اینکه کار‌های خوبی در حوزه زیرساختی شرکت گاز انجام گرفته و می‌گیرد، گفت: معتقدیم ما در همه‌ی زمینه‌ها باید بتوانیم استان‌ها و شهرستان‌ها را توانمند کنیم هز چند که باید اشاره کنم که شرکت گاز آذربایجان‌غربی در حدی از توانمندی است که به ما هم کمک کرده است.

سیدمحمد سراجی، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یک حوزه پشتیبان برای کسب و کار خواند و تصریح کرد: در شرکت گاز، حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تلاش کرده در قدم اول تسهیل‌گر بوده و در قدم بعد بتواند کمک شایانی به فرایند‌ها داشته باشد و به امور سرعت ببخشد.

وی  با اعلام اینکه یکی از اهداف ما هوشمندسازی سیستم است، اظهار کرد: در این رابطه پرسنل فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند ایده‌های خود را به ما ارائه دهند تا نسبت به هوشمندسازی گام‌های بلندتری برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.