کتابخانه مرکزی ارومیه، نمایشگاه صنایع دستی شد

نمایشگاه فروش و معرفی محصولات تولیدی کسب و کار‌های محلی و صنایع دستی در کتابخانه مرکزی ارومیه دایر می‌شود.

همزمان با پانزدهمین رویداد ملی کسب و کار در آذربایجان غربی و در راستای حمایت از کسب و کار‌های خرد، مشاغل خانگی و محلی و صنایع دستی، نمایشگاه فروش و معرفی محصولات تولیدی کسب و کار‌های محلی و صنایع دستی در کتابخانه مرکزی ارومیه دایر شده و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. 

کتابخانه‌های عمومی در سال‌های اخیر به کسب و کار‌های خانگی توجه و با حمایت از آنها به درآمدزایی خانواده‌ها کمک می‌کنند؛ تا کنون دو همایش بین المللی با عنوان کتابخانه‌های عمومی و کسب و کار‌های کوچک توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده است.

کتابخانه مرکزی ارومیه و سایر شهرستان ها، دارای فضا‌های نمایشگاهی بوده و صاحبان کسب و کار‌های کوچک و خانگی می‌توانند برای برگزاری نمایشگاه و فروش محصولات خود با رؤسای ادارات شهرستان‌ها هماهنگی کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نمایشگاه و فروش دستاورد‌های مشاغل خود، می‌توانند با شماره ۰۴۴۳۳۴۸۰۸۶۰ تماس بگیرند و یا با مراجعه حضوری به اتاق ریاست کتابخانه (طبقه همکف) اقدام کنند.

پانردهمین رویداد ملی کسب و کار نیز به منظور حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بهره مندی از دانش، نظریات و ایده‌های اساتید و صاحبنظران حوزه کسب و کار به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی و با حضور مدیران کشوری، استانی و صاحبان کسب و کار روز پنج شنبه ۲۴ خردادماه ساعت ۹ در سالن جلسات این کتابخانه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.