هلال‌احمر ایران آماده کمک به سیل زدگان ارمنستان است

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان ارمنستان از آمادگی این جمعیت برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان خبر داد.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان ارمنستان از آمادگی این جمعیت برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان و همچنین اعزام تیم‌های امدادی به آسیب‌دیدگان خبر داد.

متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

داویت نرسیسیان

رئیس جمعیت صلیب سرخ ارمنستان

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ ارمنستان ابلاغ می‌کند.

متأسفانه مطلع شدیم، بارش‌های شدید باران به جاری شدن سیل در کشور ارمنستان منجر گردیده و متعاقباً تعداد زیادی از افراد جان خود را از دست داده‌اند و همچنین آسیب زیادی به ساختمان‌ها و زیر ساختار‌ها وارد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مراتب تسلیت خود را خدمت جنابعالی و همکارانتان اعلام می‌نمایم و با خانواده‌های قربانیان اعلام همدردی می‌کنم.

در این ارتباط، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان و همچنین اعزام تیم‌های امدادی جهت ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اعلام می‌کند.

علاوه بر این، موجب امتنان خواهد بود پاسخ خود را اعلام کنید.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار