دستگیری عاملان فروش سلاح گرم در تهران و کرج

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۲ عامل فروش سلاح گرم در تهران و استان البرز خبر داد.  

سرگرد محمد زیدی گفت: ماموران پایگاه سوم پلیس اطلاعات تهران چندی پیش خبری را در خصوص خرید و فروش سلاح و مواد مخدر توسط شخصی در مرکز تهران دریافت کردند و بررسی این مهم را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه سوم پس از بررسی این خبر و اطمینان از صحت و سقم آن، در رصد‌های اطلاعاتی به دست آوردند متهم با شخصی ساکن استان البرز در ارتباط می‌باشد و سلاح گرم را از طریق وی تهیه می‌کند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر دو متهم در عملیات‌های منسجم در مخفیگاهشان دستگیر شدند توضیح داد: هر دو متهم در پی جوئی‌های انتظامی به همکاری با یکدیگر در تهیه و فروش سلاح گرم اعتراف کردند. 

زیدی خاطر نشان کرد: ماموران پس از تکمیل پرونده متهمان را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران در پایان اعلام کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با افرادی که قصد خرید و فروش سلاح و قاچاق کالا‌های ممنوعه را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
پایتخت کشور اسلحه گرم میفروشن اگر لب مرز بود یک چیزی که اون هم باید جلوش بگیرن حالا تو حساب کن وقتی مرکز کشور این طوریه جاهای دیگر چطور بخاطر همین هرروز یک جنایت از گوشه وکنار کشور مخابره میشه توی سایتهای تلگرام راحت سلاح ومواد افیونی خرید وفروش میشه کسی هم جلوش نمیگیره چرا کشورهای دیگه اینطوری نیست چون قوانین سختی دارند وبه دقت اجرا می کنند وبا مامور خاطی که قوانین اجرا نکنه یا سهل انگاری کنه به شدت برخورد می کنند
آخرین اخبار