برگزاری آیین گرامیداشت هفتم رئیس جمهور شهید و همراهانش در بافق

آیین گرامیداشت هفتم رئیس جمهور شهید و همراهانش به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق در سالن امام علی آهنشهر بافق برگزار شد.

شهروندان بافقی و مسئولان با حضور باشکوه خود، در ابتدای این آئین تمثال خادم الرضا شهید رئیسی و همراهانش را گلبران و به مقام آنان ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام دغانلو از وعاظ نامی کشور و سخنران این مراسم گفت: در ایام ولادت حضرت رضا (ع) مهر خدمتگزاری رئیس جمهور شهید و همراهانش رقم خورد و به درجات عالی رسیدند. 

او افزود: در سال‌های گذشته شاهد بودیم برخی از کسانی که متصدی امور ریاست جمهوری بودند، با اداره کاغذی و پروتکلی مفتخر به اداره مملکت بودند، اما ما در این چندسال رییس جمهوری را دیدیم که با کفش و عمامه و عبای خاکی، برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

دغانلو بیان کرد: این کشور رییس جمهور‌هایی به خود دیده بود که با ماشین‌های آنچنانی و تیم حفاظت‌های آنچنانی به نقاط مختلف می‌رفتند، اما شهید رییسی دست کارگر را می‌بوسید و خالصانه و متواضعانه خدمت می‌کرد. 

او تصریح کرد: نباید گذاشت راه شهید رئیسی از بین برود و در انتخابات پیش رو باید کسی را انتخاب کرد که راه شهید رئیسی ماندگار شود. 

حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق نیز گفت: تلاش رئیس جمهور شهید برای رونق تولید و راه اندازی واحد‌های تعطیل شده از بزرگترین اقدامات جهادی آیت الله رئیسی است.

او گفت: قرار بود در سفر آینده شهید رئیسی به استان یزد مواردی از این قبیل در حوزه صنعت و معدن با او مطرح شود چراکه برای توسعه فعالیت‌های جوار معدنی و اشتغالزایی منطقه ضروری بود، اما با شهادت او مواجه شدیم.

مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران-بافق بیان داشت: برای جامعه صنعت و معدن هم، این فقدان سنگین و سخت بود و امیدواریم در آینده راه او که راه تلاش و امید بود ادامه پیدا کند.

سخنرانی، مداحی، پخش کلیپ و اجرای گروه سرود شهید رایگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.