تعهد نیروگاه شهید مفتح، برای ساخت ۴ مدرسه در روستا‌های کبودراهنگ

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس گفت: در فصل تابستان با استفاده از اعتبارات تخصیصی به مرمت، بازسازی و محوطه سازی مدارس توجه شود.

فتح الله توسلی در شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ گفت: در بخش سرمایش و گرمایش مدارس بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار تخصیص یافته است.

او گفت: در توزیع اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس در سال جدید باید کوتاهی پارسال جبران شود و نسبت به تجهیز و تکمیل اداره مستقل شده آموزش و پرورش منطقه شیرین سو اقدام شود.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه شهید مفتح در قبال مسئولیت اجتماعی خود متعهد شده ۴ مدرسه در روستا‌های کم برخوردار بسازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هم گفت: برای محرومیت زدایی در بخش آموزش همه تلاش خود را انجام می‌دهیم و اکنون در بخش سرانه آموزشی به شهرستان کبودراهنگ در ماه‌های گذشته ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

رسول شیدایی افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام تخصیص داده خواهد شد و پیگیر تکمیل و تجهیز آموزش و پرورش منطقه شیرین سو هستیم تا هرچه سریعتر راه اندازی شود.

فرماندار کبودراهنگ هم گفت: سال ۱۳۹۲ از ۱۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی حدود ۱۳ میلیارد تومان، معادل ۷۲ درصد، از اعتبارات ملی ۲۱ میلیارد تومان و از کمک خیران، بیش از ۲۰ میلیارد تومان به شهرستان تخصیص یافته است.

مسلم غلامی گفت: مهمترین مشکل شهرستان کمبود نیروی انسانی است که باید برای سالتحصیلی جدید رفع شود

او همچنین گفت: برای ساخت اردوگاه دانش آموزی در تامین اعتبار کمک خواهیم کرد.

امام جمعه کبودراهنگ هم گفت: شهرستان برای تربیت فرزندان قرآنی نیازمند دارالقرآن در مرکز شهر است.

حجت‌الاسلام باقری گفت: برنامه‌های اوقات فراغت با انجام نوبت بندی در همه مدارس و مساجد خصوصا در روستا‌ها برگزار شود

 

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.