مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

فرآیند ارزیابی ۵۸۵ متقاضی پذیرفته شده آموزگاری در اردبیل به کار خود پایان داد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی ۵۸۵ نفر از داوطلبان پذیرفته شده آزمون آموزگاری در استان اردبیل به اتمام رسید.

کلام الله صفری اظهار کرد: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان پذیرفته شده آزمون آموزگاری که از ۲۲ اردیبهشت ماه در ۴ حوزه و ۶ گروه در اردبیل آغاز شده بود به پایان رسید.

 او خاطرنشان کرد: این فرآیند به همت معاونت آموزش ابتدایی استان به صورت حرفه‌ای و توسط ارزیابان دوره دیده روزانه با شرکت ۴۸ ارزیاب متخصص برگزار شد.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در این ارزیابی‌ها صلاحیت‌های هر داوطلب در موقعیت‌های تدریس و طرح درس نویسی، ایفای نقش و بحث گروهی توسط ۶ ارزیاب مورد بررسی قرار گرفت.

 صفری افزود: از مجموع ۶۰۶ داوطلب پذیرفته شده آزمون استخدامی در استان اردبیل تنها ۳ درصد افراد به علت مشکلات مدارک و ... از این فرآیند بازماندند.

 او گفت: در نهایت ۵۸۵ نفر داوطلب مورد ارزیابی قرار گرفتند که این افراد نیز برای پذیرش باید در حیطه‌های شایستگی عمومی، اختصاصی و تخصصی حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: نتایج نهایی پذیرفته شدگان در این فرآیند تا پایان خرداد ماه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.