انهدام باند بزرگ سارقان خودرو در ارومیه/ سارقان به سرقت ۲۳ دستگاه پراید اعتراف کردند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری و انهدام باند سارقان سابقه دار خودرو در ارومیه با تلاش پلیس آگاهی، خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو به ویژه خودرو‌های پراید در ارومیه، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در بررسی‌های به عمل آمده، کارآگاهان موفق شدند ۲ نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محلات ارومیه دستگیر کنند.

فرمانده پلیس استان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با دلایل و مدارک پلیس، به انجام ۲۳ فقره سرقت خودروی پراید اعتراف کردند و ۳ دستگاه خودروی سرقتی نیز از آنها کشف شد.

وی ادامه داد: دراین راستا ۲ نفر متهم و ۳ نفر مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر رعایت نکات پیشگیری از سرقت توسط مالکان خودروها، خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.