بیشترین تماس‌های مردمی‌برای شهادت رئیس‌جمهور

 از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب برنامه‌های معاونت سیاسی، شبکه‌های سه، دو، آی‌فیلم و یک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند.

براساس گزارشی که امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان (واحد ۱۶۲) در اختیار هفته‌نامه صداوسیما قرار داده است، این هفته و در بازه زمانی یکم تا هشتم خرداد، ۷۰ هزار و ۱۹۹ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده است که شامل ۳۳ هزار و ۵۳۳ پیام صوتی، ۶۴۲۴ پیام تلفنی و ۳۰ هزار و ۲۴۲ پیامک است.

 از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب برنامه‌های معاونت سیاسی، شبکه‌های سه، دو، آی‌فیلم و یک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد.

از میان پیام‌ها و تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محور‌های مطرح شده اشاره می‌شود:

درباره برنامه‌های معاونت سیاسی، «حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و شهادت ایشان و همراهان»، برنامه‌های شبکه سه سیما مستند «دومینو» و برنامه‌های «سمت خدا» و «فوتبال برتر»، شبکه دو سیما برنامه‌های «پاورقی»، «صبحانه ایرانی»، «نوسان» و «هموطنز»، شبکه آی‌فیلم پخش سریال‌های جذاب و سرگرم‌کننده، سریال‌های «دوپینگ»، «پژمان» و «رنگ شک» و شبکه یک سیما برنامه «جریان» و سریال «رخنه» بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی در پیشنهاد‌ها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه‌های معاونت سیاسی شامل تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های گرامی‌شهدای حادثه، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره مستند «دومینو»، شامل تشکر از محتوای جذاب، اثرگذار، روشنگرانه و آگاهی‌بخش و آشنایی مخاطبان با آسیب‌های نگهداری از حیوانات خانگی بود.

همچنین مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «سمت خدا» شامل تشکر از محتوای مفید و آموزنده و حضور کارشناسان شایسته و درخواست حضور آقای شریعتی برای اجرا و انتقاد از حضور نداشتن او برای اجرای برنامه بود. مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «فوتبال برتر» شامل درخواست اعلام زمان پخش «مسابقات فوتبال» و انتقاد از گزارش‌های ضعیف و جانبدارانه گزارشگران «مسابقات فوتبال» و پخش این مسابقات از شبکه سه در زمان پخش سریال‌ها علی‌رغم تأسیس شبکه ورزش است.

مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «رخنه» نیز شامل تشکر از محتوای جذاب و هیجان‌انگیز، درخواست اعلام زمان پخش و بازپخش و انتقاد از پخش نامنظم و پخش قسمت‌های تکراری سریال بوده است. مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «جریان» نیز شامل تشکر از محتوای روشنگرانه و آگاهی‌بخش، حضور مهمانان شایسته و اجرای توانمند مجری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.