دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: مراکز جمع آوری ضایعات در شهر تایباد بهداشت عمومی را تهدید می کنند.

جعفر صدیقی دادستان عمومی و انقلاب تایباد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: مراکز جمع آوری ضایعات در شهر تایباد، بهداشت عمومی را تهدید می‌کنند و از این رو ساماندهی آنها ضروری است.

وی افزود: اغلب این مراکز ضایعاتی در خیابان خرمشهر شهر تایباد واقع شده اند و هیچکدام از آنها مجوز قانونی ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد ادامه داد: بیش از ۳۰ مرکز ضایعاتی در شهرستان شناسایی شده و یکی از عوامل افزایش نرخ سرقت در منطقه، وجود همین مراکز غیرمجاز است.

صدیقی بیان کرد: ساماندهی این مراکز با همکاری شهرداری تایباد از یک سال گذشته آغاز و محلی استاندارد در یکی از نقاط شهر برای انتقال آنها فراهم شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: با تعامل دستگاه قضا و شهرداری با این مراکز ضایعاتی، مهلتی جهت اخذ مجوز‌های صنفی برای صاحبان آنها تعیین شده و هر چه سریعتر باید اقدامات قانونی و نیز انتقال مرکز به محل مورد نظر را به سرانجام برسانند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد تصریح کرد: پس پایان مهلت اخذ مجوزها، تمامی مراکزی که نسبت به تعیین تکلیف کسب و کار خود اقدامی نکرده باشند؛ طبق قانون تهدید علیه بهداشت عمومی پلمب خواهند شد.

صدیقی خاطرنشان کرد: محل مذکور برای ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات در تایباد با رعایت ضوابط زیست محیطی تعیین شده و اخطار‌های لازم به آگاهی آنان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.