ثبت‌نام وقفچی در رقابتهای انتخاباتی

وقفچی نماینده سابق مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

علی وقفچی نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرد.

از تولید داخل حمایت می‌شود

او در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار داریم تمام ملت ایران به خصوص خواص در انتخابات شرکت کنند و معتقدیم پویایی یک کشور به حضور همگانی در صحنه‌های مختلف در دفاع واقعی از خون شهدایی است که برای سربلندی کشور ریخته شده و ما عملاً باید مدافع این عزیزان باشیم.

وی افزود: اگر امروز دنیا بحران‌ها و چالش‌های بسیاری دارد به دلیل این است که متاسفانه از انسانیت به دور هستیم و امیدواریم با دست به دست هم دادن تلاش کنیم تا با ایجاد عدالت، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و سایر زمینه‌ها همه تلاش‌هایمان بر آن شود که چالش‌های پیش روی کشور را برطرف کنیم.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مشکل کشور ما از دیروز و امروز نیست، بلکه از روزی است که پایه‌های اقتصاد کشور غلط چیده شده و سیاست‌های اقتصادی به جای سرانه جمعیت بر اساس میزان برخورداری تدوین شده است و تا زمانی که بر اساس سرانه جمعیتی به جای میزان برخورداری ثروت کشور تقسیم نشود، تا ده‌ها سال دیگر نیز این مسیر غلط ادامه پیدا می‌کند.

وقفچی اظهار کرد: باید تلاش کنیم و بدانیم اولین اصلاح مسیر اقتصاد کشور توزیع عادلانه کشور است و در ادامه چالش‌های بیکاری مسکن و چالش‌های دیگر به دلیل این آن است که متاسفانه تصمیمات ما در کشور ضد تولید است؛ به عنوان مثال وقتی عرض ترجیحی دولتی به وارد کنندگان می‌دهیم به این معنا است که فساد رانت و ویژه خواری را در کشور ترویج می‌کنیم راه اصلاح این مسیر آن است که با تک نرخی کردن ارز این مسیر بسته شود و از تولید داخل حمایت شود.

وی در پایان گفت: متاسفانه امروز کسانی که سپرده گذاری می‌کنند حداقل ۲۳ درصد تضمین سود دارند سوال این است که چند درصد سود برای تولید کشور تضمین شده‌است است؟ معتقدیم که مسیر تضمین سود را باید از سپرده گذاری به سمت تولید ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار