چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

امروز هم ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور ادامه دارد.

چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز سیزدهم خرداد در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

در روزهای گذشته آقایان سعید جلیلی، علی لاریجانی، عبدالناصر همتی، مصطفی کواکبیان، محمد خوش‌چهره، قدرتعلی حشمتیان، محمدرضا صباغیان، محمود احمدی بیغش، عباس مقتدایی، سیداحمد رسولی‌نژاد، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، وحید حقانیان، فداحسین مالکی، حبیب‌الله دهمرده، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی و خانم زهره الهیان در انتخابات ثبت‌نام کردند.

فردا آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان ریاست‌جمهوری است و پس از آن، شورای نگهبان به مدت یک هفته وارد فرایند بررسی صلاحیت‌ها خواهد شد. انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز پس از فرجه دو هفته‌ای تبلیغات نامزدها، در روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود. 

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری را در ادامه می‌خوانید.

وزیر ارشاد در انتخابات ثبت‌نام کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد.  اسماعیلی متولد سال ۵۴ در کبودر‌آهنگ و دارای دکترای علوم سیاسی است.

 او در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان وزیر فرهنگ پیشنهادی دولت سیزدهم توسط شهید رئیسی به مجلس معرفی شد و توانست موافقت نمایندگان برای سکانداری این وزارتخانه را به‌دست آورد.

امروز منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و میثم نیلی برادر داماد شهید رئیسی، او را در ستاد انتخابات همراهی کردند.

اسماعیلی پس از ثبت‌نام به خبرنگاران گفت: مردم نمی‌خواهند چرخه واردات ادامه یابد، بلکه می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد. 

او با تاکید بر اینکه مردم دیپلماسی مقاومت می‌خواهند، نه دیپلماسی التماسی، اظهار کرد: مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند. امید مستضعفان نباید به ناامیدی تبدیل شود. شعار محوری بنده این است: خدمت ادامه دارد. 

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

زریبافان هم کاندیدای انتخابات شد

مسعود زریبافان معاون احمدی‌نژاد امروز دومین داوطلبی بود که به وزارت کشور آمد. علی‌آبادی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی او را در ثبت‌نام انتخابات همراهی کرد.

زریبافان سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شده است. او مهندس عمران است و سابقه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. 

زریبافان به خبرنگاران گفت: دولت من دولت جمهوری اسلامی ایران است با دوبال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی. من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم می‌نامم.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

از ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات بی‌خبرم!

خبرنگار باشگاه خبرنگاران در حاشیه ثبت‌نام زیبافان از علی‌آبادی درباره حضور احمدی‌نژاد در رقابتهای انتخاباتی سوال کرد که وی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت خبر ندارم!

حضور دژبان سابق ارتش در ستاد انتخابات کشور 

حسین افشارزاده دژبان سابق ارتش و آجودان رئيس دولت نهم و دهم نیز امروز پا به رقابتهای ریاست جمهوری گذاشت و اسم خود را در میان داوطلبان انتخابات ثبت کرد. افشارزاده در مهلت قانونی سخنرانی خود در جمع خبرنگاران تنها به تشكر از آنان بسنده كرد و از وزارت كشور خارج شد.
 
انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

نام‌نویسی نماینده سابق بابل در رقابتهای انتخاباتی

حسینعلی قاسم‌زاده نماینده ادوار مجلس هم داوطلب دیگری است که امروز به خیابان فاطمی آمد. او در دوره‌های پنجم تا هفتم مجلس نماینده بابل بود. قاسم زاده می‌گوید: در صورت توفیق در عرصه رقابت و رفاقت تلاش می‌کنم همه از زندگی عزتمندانه بهره‌مند شوند.

این داوطلب انتخابات تاکید دارد که تلاش مجدانه در جهت حاکمیت قانون خواهد داشت، چرا که بهترین عامل تضمین‌کننده عدالت اجتماعی و مایه دسترسی همگان به حق و حقوقشان است.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری 

 محمود احمدی‌نژاد هم پس از چند روز خبرسازی درباره آمدن یا نیامدن امروز تصمیم گرفت به جمع رقبای انتخاباتی بپیوندد. جوانفکر، شیخ‌الاسلام، مرتضی تمدن، ثمره هاشمی و علیرضابیگی افرادی بودند که او را در ساختمان وزارت کشور همراهی کردند. با ثبت نام احمدی نژاد تعداد کاندیدا‌های انتخابات تا این لحظه به ۲۲ نفر رسید.

 احمدی‌نژاد به خبرنگاران گفت که همواره در ارتباط وسیع با اقشار مردم بوده و شرایط را دنبال میکند. او میگوید حتی آنانکه توانمندی اقتصادی دارند از این شرایط ناراحتند.

این کاندیدای انتخابات تاکید دارد همه مسائل کشور با استفاده از ظرفیتها در پرتو زیست مسالمت آمیز با جهان حل شدنی است و می توان دوره شکوهمندی و وحدت و پیشرفت کشور را رقم زد.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

فعال اصلاح‌طلب داوطلب کاندیداتوری انتخابات شد

محمود صادقی فعال اصلاح‌طلب هم دقایقی پیش به ساختمان وزارت کشور رسید و اعلام کاندیداتوری کرد. صادقی مدرس دانشگاه تربیت مدرس است و نمایندگی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره دهم مجلس را در کارنامه سوابق خود دارد.

صادقی هم به اصاحاب رسانه گفت: کشور  با بحرانهای متعددی روبروست که ریشه در نظام حکمرانی دارد و نه تنها فرصتهای پیشرفت را از بین برده بلکه باعث ناکامی ملت ایران در آرمانهای انقلاب شده است.

این فعال اصلاح طلب با تاکید بر اینکه با آگاهی از محدودیتهای موجود و با اتکا به مردم وفادار تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته است، بیان کرد: احترام به حقوق مرد و زن  از هر قوم و نژاد و حق حاکمیت قانون و مشارکت مردم و ویژگی های رنگین کمانی مردم پیش نیاز اصلاحات است. او شعار انتخاباتی خود را توسعه پایدار و متوازن بر محور علم و تولید ملی و عدالت اعلام کرد.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

وزیر سابق کشاورزی هم آمد

صادق خلیلیان وزیر پیشین جهاد کشاورزی هم برای انتخابات اعلام کاندیداتوری کرد. خلیلیان در انتخابات ریاست جمهوری  سالهای ۹۲ و ۹۶  نام‌نویسی کرده بود. این داوطلب هم اعلام کرد: باید با تشکیل دولت مقتدر و پایبندی به مبانی انقلاب مشکلات را جبران کنیم و در این مسیر به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فسادستیز نیاز داریم که اقتصاددان باشد.
 
انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

رئیس دانشگاه تهران به جمع داوطلبان انتخابات پیوست

مقیمی رئیس دانشگاه تهران هم بعد از نام‌نویسی پشت تریبون ستاد انتخابات قرار گرفت و گفت: روش و منش شهید رئیسی ادامه خواهد یافت، با این تفاوت که رشته تخصصی بنده در اقتصاد بخش عمومی است، خودم شخصا در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور فرماندهی و هدایت وزارتخانه های مرتبط با بودجه را برعهده میگیرم.

وی با بیان اینکه شعار محوری من دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل است، متذکر شد: تلاشم این است که با ایده های کارآفرینانه به گونه‌ای عمل کنیم که کابینه کارآفرین داشته باشیم، یعنی بتوانیم با استفاده از ظرفیتهای بلااستفاده فرصتها را شناسایی کنیم.

مقیمی متولد سال ۱۳۵۰ است و از شهریور ۱۴۰۰ ریاست دانشگاه تهران را بر عهده دارد. مقیمی همچنین ریاست مرکز آموزش دیوان محاسبات کشور را در کارنامه سوابق خود دارد.

نتخابات‌ ریاست‌جمهوری

 شاهوردی در انتخابات ثبت‌نام کرد

ایرج سفلی شاهوردی، فرمانده پیشین حفاظت اطلاعات نیروی زمینی ارتش با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

شاهوردی در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات اظهار کرد: الان موقعیت به گونه‌ای است که در عرصه دفاع مردم و جان مردم به اقتصاد و مال مردم ورود کردم. سخنان رهبری انقلاب درباره اینکه رئیس جمهور باید با نگاهی فراجناحی عمل کند را مطالعه کردم و به صورت آتش به اختیار وارد شدم.

این داوطلب انتخابات بیان کرد که اگر جامعه به صورت تک قطبی باشد مسیر کشور دورانی شکل می‌شود. فراِیندی ایجاد میکنم که نتوانند افراد شایسته را تغییر دهند. مدرسه حکمرانی ایجاد میکنم تا مسئولان بتوانند مدیریت کنند. از هر استانی یک نفر به عنوان وزیر و یا مسئول در کابینه قرار می‌دهم. همانند سایر ارتشیان که شعارشان ارتش فدای ملت بود از اول با شما پیمان خونین بستم.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

نام‌نویسی یک حقوقدان در رقابتهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری

حسن محمدیاری نماینده پیشین مجلس هم امروز حضور خود در رقابتهای انتخاباتی را اعلام کرد. وی در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال را دارد. این  داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: اگر کسی احساس مسئولیت می کند و وارد انتخابات میشود باید برنامه داشته باشد. 

وی ادامه داد: ما نمایندگان شهرستان های کم برخوردار در بطن قضایا بودیم. در جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهیم.  متاسفانه در فضای مجازی یله و رها گاهی اوقات چارچوب‌ها و خط قرمزها را رعایت نمیکنیم، به خصوص حریم انسانها را. 

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

جوان‌ترین داوطلب انتخابات از آبادان آمد

مجتبی محفوظی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد. وی در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان را دارد.

او در ستاد انتخابات گفت: جوانترین نامزد در انتخابات هستم. اگر رئیس‌جمهور شوم افرادی را انتخاب میکنم که قدرت خدمت کردن دارند. دولت من دولت همه است؛ دولت شایسته‌ها و دولت نخبگان و شعار بنده افکار ابکار است که جمع فکر بکر است.

داوطلب انتخابات تاکید کرد: ما در میهن عزیزمان بن بست و مشکل غیرقابل حل نداریم. ما با ایده‌های جدید و نو که به وقتش آن را اعلام می‌کنیم مشکلات معیشتی را حل می‌کنیم و میهن عزیزمان را به قله خواهیم برد.

داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی کاندیدای بعدی انتخابات 

شهریار حیدری نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی هم کاندیدای رقابتهای انتخاباتی شد.

حیدری در نشست خبری پس از ثبت‌نامبیان کرد: ژئوپلیتیک ایران در قلب دنیاست و اگر کسی این جغرافیا را درک کند با استعداد‌هایی که خدا به ما داده باید جزو قدرت‌های برتر باشیم. با توجه به تجاربی که در سطوح مختلف مدیریتی داشتم این سرزمین را به خوبی می‌شناسم و قدرت نظام را درک می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ما یک درصد جمعیت جهان و هفت درصد منابع جهان را داریم، تاکید کرد: اگر مشکلات مناطق مرزی را حل کنیم نتایجی مثبت بر عمق کشور دارد. کشور ۱۵ همسایه دارد که باید مورد توجه قرار بگیرید. مولفه ما امنیت پایدار و اقتصاد مردم محور است و تمام برنامه‌های بنده براساس مردم‌محوری تعیین شده است.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

صوفی اصلاح‌طلب دومی که امروز کاندیدا شد

علی صوفی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد. وی در دولت اول اصلاحات استاندار گیلان و در دوره دوم وزیر تعاون بود. او هم اکنون دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات است.
 
صوفی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا جبهه اصلاحات از شما حمایت خواهند کرد، گفت: جبهه اصلاحات یک سازوکاری دارد که ابتدا باید کاندیدا‌ها معرفی شوند و بعدا درباره آنان اعلام نظر می‌کنند. در هر صورت بنده تابع جبهه اصلاحات هستم.
 
انتخابات‌ ریاست‌جمهوری
 

نماینده حزب موتلفه هم وارد وزارت کشور شد

محمدرضا پورابراهیمی نماینده ادوار مجلس عصر امروز به همراه اسدالله بادامچیان دبیرکل موتلفه اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد.

پورابراهیمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مشکل اول کشور تامین نیازهای معیشتی مردم است و باید مجادلات کاذب را کنار گذاشت و از کارشناسان متخصص استفاده کرد. دوم ایجاد انسجام کامل در مدیریت اجرایی کشور و جلوگیری از بخشی نگری است.

او تاکید کرد: امروز هیچ اولویتی بالاتر از وضع معیشتی نیست. اینجانب متعلق به تمام مردم ایران هستم و امیدوارم بتوانم خدماتی را برای کشور انجام دهم.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

 میرزایی هم آمد

حسین میرزایی نماینده سابق مجلس برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور آمد. این داوطلب انتخابات گفت: آقای هاشمی با آن هوش و اقتدار سیاسی که داشت، نتوانست مشکل اقتصادی کشور را حل کند. آقای خاتمی با محبوبیتی که در آن سال‌ها پیدا کرد، نتوانست مشکلات کشور را حل کند. احمدی نژاد با جرأت، پرکاری و هوشی که داشت نیز نتوانست مشکلات را برطرف کند. آقای روحانی نیز که به جای خدا، دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرد، هم نتواست بر مشکلات فائق بیاید. آقای رئیسی، آن مجاهد شریف عمرش کفاف نداد تا نتیجه کارش مشخص شود.

او افزود: اما آیا می‌توان گفت که همه وزرای اقتصادی و روسای بانک مرکزی و مسئولین گذشته فاسد، بی سواد یا بی عرضه بودند؟! هرگز نمی‌توان چنین قضاوت کرد، پس چرا اوضاع اقتصادی اینگونه است؟ ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذاشته شده و هیچ کسی نتوانسته آن را اصلاح کند. باید از الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال و سرمایه داری دست برداشت و به الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی و اقتصاد مقاومتی روی آورد.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حضور قدیری‌ابیانه در ستاد انتخابات 

محمدحسن قدیری‌ابیانه فعال سیاسی و سفیر اسبق ایران در مکزیک هم عضر امروز انتخابات ثبت‌نام کرد. او می‌گوید: باید از باندبازی دست کشید، کسی که می‌خواهد در رأس دولت قرار بگیرد باید صورت مساله را بشناسد و راهکارها را بداند. در بسیاری از موارد ممکن است که رئیس دولت و دولت ناچار شود تصمیمی را به نفع مردم بگیرد، اما محبوبیت خود را از دست بدهد و ما رئیس‌جمهوری می خواهیم که محبوبیت خود را به حل مشکلات ترجیح ندهد.  

قدیری‌ابیانه افزود: انتصابات نباید حزبی و جناحی باشد. باید شفافیت را در کشور دایر کنیم از جمله شفافیت درباره حقوق، باید حقوق همه برای مردم مشخص شود چرا که مردم صاحب اموال هستند. منتها حقوق نظامیان و امنیتی‌ها استثناء است.  شرکت‌های دولتی مثل شستا و بنگاه‌های دولتی باید از کسانی که با واسطه و رابطه منصوب شدند، پاکسازی شوند و این امر جزو برنامه‌های من خواهد بود. 

این فعال سیاسی تاکید کرد: حمایت از تولید و اشتغال و مقابله با فساد از اولویت‌های من است. ریشه فاسد باید خشکانده شود. مثلاً ارز چند نرخی منشا فساد است.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

اعلام کاندیداتوری رضوانی 

غلامحسین رضوانی هم اعلام کاندیداتوری کرد. وی در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره یازدهم مجلس از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین قائم‌مقامی سازمان برنامه و بودجه را دارد.

او به خبرنگاران گفت:کسی که پایش به پاستور نرسیده می‌خواهد قانون شکنی کند؛ پایش برسد چه می‌کند. کسانی که باید همواره پاسخگو باشند با تبحر تمام در نقش مطالبه‌گر ظاهر می‌شوند. امام راه امام حسین (ع) را به ما آموخت. یاس آفرین نباید در مملکت درشت‌گویی کند. اگر به قله رسیدن به تاخیر می‌افتد به این دلیل است که بدهکاران ادعای طلبکاری می‌کنند. 

رضوانی بیان کرد: من در چندین نوبت حمایت خود را از آقای رئیسی اعلام کردم و متذکر شدم بعضی از همکاران ایشان از جنس ایشان نیستند. باید توجه کرد که اسیر فضای قدرت‌طلبان مقدس نما نشویم.  ما در این مقطع باید از مسئولینی استفاده کنیم که از جنس مردم هستند. اولویت من مبارزه با مفاسد اقتصادی است که در بین مردم لانه کرده است.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

محمد شریعتمداری هم آمد

محمد شریعتمداری سیاستمدار اصلاح طلب و از وزرای دولت‌های اصلاحات و اعتدال با حضور در وزارت کشور جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وزنه حضور اصلاح‌طلبان در این عرصه را سنگین‌تر کرد.

او در جمع خبرنگاران گفت: یکبار برای همیشه، برای بهبود کیفیت زندگی مردم باید درگیری‌ها و نزاع‌های بنیاد برکن بین گروه‌های اثرگذار بر عرصه سیاست و قدرت که در کنار فشار‌های بدخواهان خارجی منافع مردم و کیان کشور را به خطر انداخته و موجب شکست سیاست‌ها می‌شود، توقف یابد.

او بیان کرد: وعده می‌دهم که برای تحقق این هدف به پشتوانه سال‌ها همکاری با گرایشات مختلف سیاسی و رویکرد میاندارانه‌ای که مشی گفتمانی و عملی اینجانب بوده است، اختیارات رئیس جمهوری را به گونه‌ای به کار خواهم گرفت که بازیگران موثر بر سیاست، توان خود را علیه منافع مردم در دعوا‌ها و پنجه کشیدن‌ها تلف نکنند.

شریعتمداری تاکید کرد: شایستگان را در عرصه اداره کشور  به کار خواهم گرفت که به فرموده مولای متقیان علی (ع) «تقدم افاضل بر اراذل» حق واقعی مردم بر حاکمان است و من این حق را ادا خواهم کرد.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

نام‌نویسی نظری‌خانقاه  در انتخابات

سید غنی نظری خانقاه نماینده مجلس دوازدهم با همراهی سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم برای ثبت‌نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات شد.

نظرى خانقاه گفت: در راستاى عمل به فرامين مقام معظم رهبرى مبنى بر پرشور كردن مشاركت پا به صحنه گذاشته‌ام.  از نعمت اسلام و ولايت از دور افتاده‌ترین روستا به انتخابات رياست جمهورى رسيدم.  انحصار ايجاد شده بين چهره‌های كم كاركرد بايد بشكند.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

ثبت‌نام دقیقه آخری جلیل جعفری

جلیل جعفری نماینده ادوار مجلس نیز همزمان با دقایق پایانی مهلت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد.  او به خبرنگاران گفت:  امروز با توجه به توانایى‌های که در خود مى‌بینم کاندیدا شدم.  در سطح ملى در دانشگاه‌های معتبر کشور تحصیل کردم؛ فارغ‌التحصیل شریف و امیرکبیر هستم و عضو هیئت علمى دانشگاه.  همانند شهید رئیسى خستگى‌ناپذیر هستم.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

 روز چهارم ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هم به پایان رسید. سخنگوی ستاد انتخابات اعلام کرد: امروز ۵۷ نفر مراجعه کننده به ستاد انتخابات داشتیم. از این تعداد ۷ نفر خانم و ۵۰ نفر آقا بودند. امروز ۲۰ نفر ثبت نام قطعی کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: در طی چهار روز ۱۳۷ نفر مراجعه کننده داشتیم. مجموع ثبت نام کننده‌ها تا پایان روز چهارم به ۳۷ نفر رسید. فردا آخرین روز ثبت نام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
masoud
۰۰:۴۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
با سلام و احترام به جايگاه رهبري.
خيلي دوست داشتم از جايي متوجه ميشدم كه كدام يك از اين داوطلبان ، براستي اسعداد رياست جمهوري را دارند و كداميك براي همين كار خلق شده و در كجا آموزش رياست جمهوري بر خلق را ديده ، كه انشالله ما هم همان را پيروي كنيم!
و با انتخاب صحيح را انجام دهيم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
هرکاندیدی که کهگیلویه و بویراحمد مارو مرکز ایران کنه رای میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
امیرکبیر ثانی باید حتما تایید صلاحیت بشه

شورای انتصابات باید دیگه از یک دندگی و نابودی ملت با تایید افراد بیسواد و رد نخبگانی مانند احمدی نژاد دست برداره

احمدی نژاد منصوب رهبری در مجمع هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بلانسبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
گفتند برای احمدی نژاد قدش کوتاه بود پست میکروفون زیر پایی برايش گذاشتند که قدش بلند باشد که ببینش
نیم کیلو باش اما مرد باش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نظر آقای ابیانه در مورد حقوق نظامی ها ،که بایست مخفی باشد،کاملا اشتباه است ودلیل آنکه،هرکس بخواهد به حقوق آنها اعتراض کند ،برود نظامی شود تا آن میزان را دریافت کند.
خوب است هر کس یک شعار انتخاباتی می خواهد داشته باشد،
سنجیده ودرست مطرح شود وبااولین جمله،سبک بودن وبی محتوایې
آن مشخص نشود.
بعد هر مسوولی باید بداند درجایگاهی بالاخره قرار خواهد گرفت که
خواه ناخواه مورد قضاوت ملت قرار می گیرد ومردم او را سرانجام به عنوان الگوی خوب یا منفی تلقی خواهند نمودوسعی خواهند نمود که به عنوان الگوی خوب قراربگیرند ونه ریا محسوب می شود،ونه
هیچ چیز دیگر،هرمسوولی درگرو انجام وظایف خویش است که انجام داده یا نداده.وهرکس قدمی برای ملت برداشته،نباید به عنوان
کسب محبوبیت قلمدادکرد،چون هدف خدمت به خلق است،که عبادت است وعبادت در آشکارا،هم هیچ منعی ندارد،گرچه خفیه ی
آن مطلوب تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
بستگی داره پوتین چه کسی را تائید کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیریت نادرست و خسارت های آن
سال ۸۴ برای هر ایرانی به ارزش ۱میلیون تومان سهام عدالت داده شد در آن سال قیمت هر سکه تمام بهار آزادی  ۱۲۲ هزار تومان بود این یعنی برای هر ایرانی به ارزش، ۸ سکه تمام بهار آزادی و بیش از ۱ سکه ربع بهار آزادی، سهام داده شد' سهام داده شده الآن باید به قیمت ۳۲۷۶۰۰۰۰۰۰ ریال می بود.؛ ولی با هزاران تاسف الآن ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون رسیده  این آمار نشان دهنده این هست که صنعت ایران تا چه اندازه تحت فشار قیمت های دستوری قرار گرفته در حالی که یک شرکت تولیدی باید چندین برابر سکه بازدهی داشته باشد. سهام عدالت اگر درست کار می کرد باید برای هر ایرانی سالانه حداقل ۶۰ میلیون سود می داد نه این که بعد از ۱۹ سال، سالی ۳۰۰ هزار به زور سود می داد. حالا ببینید دخالتهای دولت چه ضربه بزرگی به ۵۰ میلیون سهامدار وارد کرده. 
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای مخبر منتظر شما هستیم...
شما نزدیک و دوست و هم‌خدمت شهید رئیسی بودید شما را به خون شهید بیایید... نگذارید زحمات و خدمات شما و شهید رئیسی پایمال شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
قشنگ معلومه بعضی ها را عمدا" آورده اند تا بهانه ای باشند برای رد صلاحیت کردن دیگران مثل اون دژبان سابق!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خس وخاشاک، سیسمونی گیت ،زاکانی پوششی، هیچکدام بدرد نمیخورند پوپولیست و درغگو هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
این وزیر ارشاد واقعا" یک فاجعه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمدی نژاد......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
گول نخورید
این احمدی نژاد دیگه اون احمدی نژاد ۴ سال اول ریاست جمهوریش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
شاخصه های اصلح رو رهبری مشخص کرند : لطفا مطالعه کنید حتما

کسانی که کارنامه واضحی از خراب کاری دارند در دولت و مجلس گذشته
مخصوصا فردی که جلوی رهبر کشور ایستاده و قانون و شورای نگهبان رو زیر سوال میبره ،یه لحظه فکر کن اگه نیروهای مسلح تحت اختیار رئیس جمهور باشه کودتا نمیکنه !؟
به این ادما باید رای داد ایا !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
من به کسی رای خواهم داد که اول به طور کامل بساط بیحجابی رو جمع کنه بعد اینتزنت رو به طور کامل قطع کنه طوری که حتی با قویترین فیلترشکنها هم باز نشه.
اینترنت عامل تمام این بدبختیها و گرانیها و هنجارشکنیها هست.
بخدا دروغ نباشه دیروز تو تهران رفته بودم بازار از هر ده تا زن سه نفر متاسفانه بیحجاب بودن طرح نور جناب سردار رادان هم گویا تاثیر گذار نبود.
یه نفر باید انقلابی بیاد بدون ترس و مماشت این بساطو جمع کنه وگرنه این ویروس داره همه جا پخش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
نه اینترنت هم می تونه عالی باشه هم بسیار بد باید فقط از فیلتر شکن های. قور برای فیلتر کردن سایت های مستهجن استفاده کنند
و البته بی حجابی باید جمع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
واسه خنده محمود صادقی تایید صلاحیت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
کاش یک دوره ۸ ساله خانم ریس جمهور بشود و تمام کابینه شم خانم باشه شاید وضعیت کشور بهتر شود خانم ها اختیار کار اجرایی در دست بگیرند
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
هر نماینده آیی که آمده دلش میخواد برای مملکتش خدمت کند.و واقعا رئیس جمهور جایی نیست که بشود کم کاری کرد.درود بر یک یک آنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ان شاالله با تایید شورای نگهبان دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور خواهد شد چون مردمی است وخدمات ایشان را فراموش نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
احسنتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
درود‌خدا‌بر‌احمدی‌نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اینارامازکجابشناسیم‌فعلاهیچ کدومشوناقبول ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای میرزایی حق حرام نکن خوبت نداره از هاشمی به بعد از دوران جنگ بیرون آمدیم و هنوز داریم پیش میریم و رهبری اعلام کرد که هنوز به قله فاصله داریم بنده خدا هاشمی توی جنگ بعد جنگ دولت سازندگی خاتمی پالایشگاه‌های اين ور آن ور با جهان احمدی نژاد مسکن سازی یارانه دست دزد قطع آقای ریئسی با جان دل که عمرش به وطن داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
از اقای مخبر تقاضا داریم تیمارستانی احداث کنند و بعضی از این کاندیدهارو مستقیما بعد ثبت نام به اونجا هدایت کنند
ما که هیچ گوگل هم اینارو نمیشناسه والا
من خیلی ادم تعصبی غیرتی هستم به هیچکدوم که پیراهن مشکی نپوشیدن و میان هر هر میخندن رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
معلومه که روانی تر از تو نیست
پیراهن مشکی جز یک جا در بقیه موارد کراهت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
این عزیزان که میرن ثبت نام میکنن یعنی تو خودشون این توانایی رو میبینن که میتونن رییس جمهور بشن و یه مملکت رو اداره کنن؟یا فقط برا معروف شدن میرن؟به نظر من اصلا نباید بزارن هر کی بره وزارت کشور برای ثبت نام ؟بعضیا با چه رویی میرن ثبت نام ؟وقتی مردم سابقه کاریشون رو قبلاً دیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اگه احمدی نژاد باشه مردم شلوغ میکنن و میان رای میدن چون دوسش دارن و نامردیه اگه ردش کنن .و گرنه بقیه نه ریخت و قیافه ای دارن و نه کارنامه درستی .همش هم شعارهایشان دروغه آخه کی به اینا رای میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مغازه دار سر کوچه ما هم رفته کاندید بشه لطفا بهش رای بدید هیچی بارش نیست فقط میخاد مطرح بشه رای بدید شاید اجناس مغازه ش را اروزنتر بفروشه اسمش هم بقالی نژاد اصل زاکان لا ریجان صوفی صادق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
شما فقط کافی هست رزومه اقای قالیباف در خدمت ۱۲ ساله به شهرداری ببینید او بسیار پرتلاش است و پشت میز نشین نیست همت جهادی او با طرح ۱۳۷ زبانزد همه هست سیزدهمین شهردار برتر جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نه هیچ کدام از اینها پا جای پای آن شهید بزرگوار نمیزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای شریعتمداری
مردم خیلی هم حالشون خوبه
اگه تو و امثال تو بزارید و دست از سر این ملت بردارید
Iran (Islamic Republic of)
محسن کرمانی
۱۸:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
پور ابراهیمی نماینده شهر کرمان بود
هیچ کمکی به مردم و پیشرفت این شهر با این همه قابلیت نکرد که هیچ خودش مانع بزرگ بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
چه شعارهای زیبایی اماافسوس بعدایادشون میره
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۶:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سلام جدی میگویم خداروح شهیدخدمت شاد کندشهادت ایشان باعث اشتغال زائی شده هرکس در انتخابات مجلس رای نیاورده یاچندین دوره بیکاریابازنشسته بیکارشغل ایجادکردکاش امکانش بودهمه اینها را رئیس جمهور میکردیم ...آقاجان درها ببندید بس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
عمو پورنگ چی ؟ ثبت نام کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
والا از بعضی از اینا بهتره پسر خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
با اخلاق ترین نامزد انتخابات زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خخخ واقعا عقل تو سرت هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
زارت
United States of America
علیرضا قربانزاده
۱۵:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی رو زن و بچه‌اش هم بهش رای نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای سیسمونی(قالیباف) نیست که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
احتمالا فردا بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف داره میاد آن هم با قدرت و آن هم با حمایت 162 نماینده مجلس امیدوارم این مدیر اجرایی رو در جایگاه اجرا ببینیم برای مجلس خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
فکرکردی حمایت ۱۶۲ نماینده بخاطر مشکلات وتحریم وگره گشایی ملت هست نه عزیزم همین تعداد نماینده سینه چاک بفکرشهردارشدن ورئیس بنیاد شهید وزیرشدن و.....هستند یعنی بانردبان قالیباف می‌خواهند پله ترقی ومناصب خود برسند
Iran (Islamic Republic of)
draivr
۲۰:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
197 نه 162.........بعد واقعا برای مجلس خوب نیست،برای ریاست جمهوری که ابدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خداکنه روز پنجم آدم های مخلص و کاری بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خدایی ۹۰ درصدشون میدونن تایید صلاحیت نمیشن اومدن
تریپ مظلوم نمایی بردارن خدا کنه شورای نگهبان فقط خدا رو در نظر بگیره فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
به نامزد سوپرپوششی زاکانی رای بدید تا پوشش رو تکمیل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
منم دارم میام از مامانم قهر کردم دارم میام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
قدم روی چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
قدمت روی چشم
-
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
امیدوارم دکتر قالیباف هم شرکت کنندیار اصلی وهمراه شهید جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
عجب یاری خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یار شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر جناب آقای مخبر بیاید ، بهترین گزینه ایشان هستند . اگر نیایند ، آقای جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
منم‌ مثل شما فکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
هر کس در خط ولایت هست به درد مملکت میخوره
درغیر این صورت فقط برای قدرت و مال اندوزی آمده و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مثل نمایندگان انقلابی وجهادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
قبلی ها واسه چی اومده بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اونایی که در خط ولایت بودن اسم ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
رییس جمهوری که رییس جمهور نباشد رییس جمهور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نمی‌دونستیم،چه جالب شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
احسنت. درود به شرفت؟؟چه جمله قشنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ظاهرا قراره هر کسی قبلا یه سابقه ی مدیریتی تو این کشور داشته، پاشه بیاد برای انتخابات ثبت نام کنه!! اصلا فرصت بررسی صلاحیت اینها وجود داره؟!!!
آخی کی بره!! کی بیاد!!!
خدایا به ما مردم رحم کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
زیست مسالمت آمیز!!!
United Arab Emirates
مهدی
۱۳:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
تمام
اگر ظریف کاندید نشه احمدی نژاد رییس جمهوره
تنها شانس شکست احمدی نژاد ، ظریف هست
اگر منتظر هستید تا احمدی نژاد تایید صلاحیت نشه ،،،
به علت امکان زیاد افت مشارکت مردم ، ریسک نمیکنند و صلاحیتش را تایید می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اولاً که تایید نمیشه ، ثانیاً : یک درصد هم رای نداره . فقط برخی از بستگان و اطرافیان خودش ، اونهم نه همشون ، برخی شون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
احمدی‌ نژاد خیلی طرفدار داره چیزهایی که به یادگار داره مردم يادشون نرفته مسکن مهر؛ وامهای که به جوانان داد خونه دارشدن؛ و مهمتر آز همه يارانه ها مردم فقیر طرفدارانش هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اگه تاییدش کنن بلاشک رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
واقعا اگه کسی به ظریف رای بده به استقلال کشور خیانت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یعنی رای اول، رای نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خاتمی هم کاندیدا شه فک کنم احمدی نژاد انشاالله ‌برنده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اکثرشان برنامه درستی ندارن فقط سوار موج مشکل معیشتی و گرانی شدند
Spain
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
پروردگارا ایران را از شر مسئولین خائن به وطن مصون دار. ملت از آمریکا ترسی ندارند ترس اصلی خیانتهای مسئولین اشراف زده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اشراف؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
شگفتا که هیچ دیس لایکی نگرفتی اولین بار در جامعه دو قطبی ایران چنین چیزی میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
حالا که داردسته اقای روحانی دوباره تشریفشون اوردن باکمال پرویی
Iran (Islamic Republic of)
ط
۱۲:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
بازنشستگان هم وارد میدان رقابت شده اند اینها فقط باید کنار خانواده و دست یار همسرشان برای اداره امور زندگی خانوادگی باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مگردولت ومجلس شما گذاشت که بازنشستگان بی دغدغه زندگی کنند گوشت۸۰۰تومن بفهم نفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خطاب به شورای نگهبان :
همان طور که بارها گفته ام، مردم در انتخابات آزادند و احتیاج به قیم ندارند، و هیچ فرد و یا گروه و دسته ای حق تحمیل فرد و یا افرادی را به مردم ندارند. امام خمینی ( ره )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یعنی می گی ۵۰ نفر رو تایید صلاحیت کنند برای کاندیداتوری؟
مردم چطوری با وجود این همه کاندیدها یکی را انتخاب کنند؟
مضحکه دنیا می شویم!
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۲:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
وجود شورای نگهبان یک ضرورت صد درصد است و اگر اعمال نظر نکند همه چیز ویران می شود و ثبات و سلامتی دهه های اخیر در همه زمینه ها به برکت وجود این شورا بوده است و هر جایی که کم رنگ ظاهر شده کشور متحمل خسارت شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یعنی میگی هر ننه قمری ثبت نام کرد باید تایید بشه یکم فسفر مغزت را بسوزون کجای دنیا یه همچین کاری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
شورای نگهبان آری

ولی شورای انتصابات خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اقای اسماعیلی اگه رهرو شهید رییسی باشه ب شرط پاکدستی فسادستیزی و خادم ملت مثل شهید رییسی

من بهشون رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
انصاف خوبه. سه سال پیش. برق نبود. روغن شده بود طلا. مای بی بی نیست شده بود. ماکارونی شده بود ستاره سهیل ماسک نبود سرم نبود. گرونی دقیقه ای بود. کارخونه ها کارگاه‌ها تعطیل شده بود. حالا یک سوال اگر یکنفر هشتسال تمام محل زندگیتو خراب کنه،! پولتو هم بگیره.! زورت را هم بگیره.! زندگیت ببره زیر صفر! به شعورت بخنده!!! . جنابعالی توچند سال میتونی سرپا بشی. حکایت آقای رئیسی این بود. ولی بااین وجود خوب تلاش کرد.
Italy
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر وزیر فرهنگ دکترای علوم سیاسی داشته چرا اومده وزیر فرهنگ شده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ز
۱۲:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
وزیر فرهنگ هر دکترایی داشته باشند کار خود را بلد است و کم نمی آورد باید برای سایر بخشها فکر کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
دکترا از کدام دانشگاه؟!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
رفتم برای وام مسکن محرومین ،خیلی جالب بود فقط به کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران میدن پس بقیه ی مردم عادی چی که راه به جایی ندارند؟؟؟؟
وام ودیعه مسکن هم نمیدن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
کمیته امداد وبهزیستی تو اولویتن
من معلول فعلا مسکن ندارم
.شما چرا ابغوره میگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
عیب نداره خدا کنه به تو معلول بدن .آخه الان وقت آبغوره نیست.
Ireland
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
چقدر خوب گفتی . کمیته امدادی ها و بهزیستی ها راه به همه جا دارند ولی بقیه مردم راه ندارند . چقدر عاقلی. چقدر درد مردم را با موشکافی بدست آوردی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
واقعا شورای نگهبان این ها رو تأیید صلاحیت میکنه ؟؟؟؟؟؟???
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۲:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
امیدوارم شورای نگهبان مثل همیشه با اقتدار عمل کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اگه شورای انتصابات احمدی نژاد را تایید نکند
قطعا مردم از انتخابات نا امید شده و شرکت کننده بسیار کم میشه

و مثل دوره قبل انتخابات به انتصابات بدل می شود
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۱۰:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۰:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای احمدی نژاد که علنا گفت من دیگه رای نمیدم نه توی انتخابات شرکت کرد نه این چند ساله در قبال مسائل مهم داخلی و خارجی موضع گیری کرد حالا با چه رویی آمده مثلا کاندید بشه ؟!!!البته خودش بهتر از هر کسی میدونه که رد صلاحیت میشه حالا باز چه داستانی میخواد درست کنه خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
چراباید رد صلاحیت بشه مردم دوستش دارن واین کار درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نه احمدی نژاد، نه اصلاح طلبان، نه اصولگراها، نه حوزه ی علمیه امام صادقی ها و نه .... فقط مستقلین، جوان ، نخبه ، پاکدست، دلسوز، صادق ، با وجدان ،متخصص و دارای دکترای اقتصاد و فارغ التحصیل از معتبرترین دانشگاه های دولتی بخصوص دانشگاه شریف . والسلام . نه دانشگاه آزاد و نه حوزه ی علمیه ی امام صادقی ها که اقتصاد و بورس را نابود کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
با ملت مشکل نداره دفاع می‌کنند برای ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
بزار بیاد عمل زیبایی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
هرکسی که ملت اون قبول داشته باشند

فرق نمی کنه احمدی نژاد باشه ظریف باشه یا خاتمی

ولی من احمدی نژاد از همه بهتر می دانم
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مگه حلوا خیر میکنند که همه ریختند بشن رییس جمهور . در مجموع افراد بی نور و بی خاصیتی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
حلوا چیه همش گوشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یعنی نگاشون میکنم به آینده نا امید میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
افسوس ...حالا باید چراغ برداریم وبه دنبال رئیسی بگردبم ...افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خدا کمک کنه تا بهترین رو انتخاب کنیم
خدایا کمک کن به ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اعضای شورای نگهبان شما را به خدای احد و واحد قسم به خون شهدا قسم به بیچارگی مردم قسم افراد درست و حسابی را تائید کنید... افراد معلوم‌الحال و دارای سابقه دشمنی و قدرت طلبی و کار نابلد را وارد میدان نکنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
همه این افراذ قدرت طلب هستند حتی احمدی نژاد.

ولی احمدی نژاد از قدرت می خواد بسوذ ملت استفاده کنه

ولی افرادی هستند و بودند که برای قدرت طلبی صفر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم درست اینه که اول یک رای گیری بشه و هر کس هر ایرانی را که میخواد انتخاب کنه بعد پنج نفر اول کاندید بشن و رای گیری اصلی انجام بشود.چون در حالت فعلی ممکن است فرد مورد نظر اکثریت اصلا امکان کاندید شدن نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اگه یکی از شرایط کاندید شدن حضور حداقل یک هفته در غزه بودن باشه ، این افرادی که به قول خودشان از روی احساس مسئولیت اومدن ثبت نام کردند ، حتی یکی از آنها از نزدیک وزارت کشور گذر نخواهند کرد .
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۱۰:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
بابا پرفسور.....؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نیست مردم همه رو می شناسن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
همه آدمهایه تکراری ،یکی نیس که از قشر خود مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مردم
همه شعار حمايت از مردم رو دارن ولي از حرف تا عمل بعضيا فاصله زياده يه عده با جون خودشون حمايت از مردم رو ثابت كردن سابقه بعضيا هم كه صرفاً حمايت از منافع خودشون رو نشون ميده
با مردم مردم كردن دردي از كشور دوا نمي شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خوب اینام از مردمن دیگه.از خارج که نیومدن.مردم یعنی یک نفر که ایرانی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
پس احمدی چی
آخرین اخبار