تیراندازی در اطراف سفارت آمریکا در لبنان + فیلم

منابع خبری لبنانی امروز چهارشنبه از وقوع تیراندازی در اطراف سفارت آمریکا در منطقه «عوکر» در جبل لبنان خبر دادند.

شبکه‌های لبنانی از جمله المیادین با اشاره به اینکه «تیراندازی حدود نیم ساعت در مجاورت سفارت آمریکا در عوکر ادامه داشته و صدایش شنیده می‌شد»، اشاره کردند: «مسیر منتهی به سفارت آمریکا از ضبیبه و عوکر بسته شد.»

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفارت آمریکا در لبنان در منطقه عوکر در معرض تیراندازی یک نفر با تابعیت سوری قرار گرفت که نیرو‌های ارتش مستقر در منطقه به منبع تیراندازی پاسخ دادند و این مساله باعث شد فرد شلیک کننده به سمت سفارت زخمی شود که برای درمان به بیمارستان منتقل شد. در حال حاضر تحقیقات برای مشخص شدن ابهامات حادثه در حال انجام است.

کانال LBCI نیز گزارش داد که «ارتش لبنان فرد تیراندازی‌کننده به سفارت آمریکا را دستگیر کرد».

ارتش لبنان اعلام کرد که سفارت آمریکا در لبنان هدف تیراندازی از سوی یک فرد با تابعیت سوری قرار گرفت و نیروهای ارتش او را هدف قرار داده و زخمی کردند و این فرد سپس به بیمارستان منتقل شد.

سفارت آمریکا در لبنان هم در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: تیراندازی صبح امروز با سلاح سبک و نزدیکی ورودی سفارت انجام شده و زوایای حادثه در دست بررسی است.

در بیانیه سفارت آمریکا در لبنان آمده است: در ساعت ۸:۳۴ صبح امروز به وقت محلی، اخباری درباره تیراندازی با سلاح سبک به اطراف ورودی سفارت مخابره شد. تحقیقات جریان دارد و ارتباط قوی با مراجع مجری قانون در لبنان داریم. ساختمان سفارت و کارکنان در امنیت و سلامت هستنند.

برچسب ها: سفارت آمریکا ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
به نظر من دنیا پی بُردِه به دیکتاتوری آمریکا برکُل جهان خاتمه دهد واستارت تعطیل کردن سفارتهای آمریکا در کشورها زده شد تا سیاسیون دیکتاتور آمریکایی کنار بروند
آخرین اخبار