شهید جمهور شخصیت تراز نظام و انقلاب اسلامی بود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی از افرادی بودند که در تراز نظام و انقلاب اسلامی بودند.

 شهید بهشتی، رجایی و باهنر افرادی معتقد، دین‌دار و از کف جامعه بودند و تخصص داشتند. دو بال تعهد و تخصص همیشه مدنظر امام خمینی (ره) بود و همهٔ افرادی که امام خمینی (ره) برای شورای انقلاب آن زمان انتخاب کرده بودند در این مقوله می‌گنجیدند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی رحمت‌الله علیه از افرادی بودند که در تراز نظام و انقلاب اسلامی بودند و در این مدت کوتاه از نظر صداقت، رفتار، خلوص و اخلاق هر آنچه که یک فرد مؤمن و دین‌دار می‌تواند داشته باشد ایشان داشتند.

حسینعلی شهریاری  بیان کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که باعث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ شد کارگزارانی که حضرت امام مد نظرشان بودند افرادی همچون شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر افرادی معتقد، دین‌دار و از کف جامعه بودند و تخصص داشتند دو بال تعهد و تخصص همیشه مدنظر امام (ره) بود و افرادی که امام خمینی (ره) برای شورای انقلاب آن زمان انتخاب کرده بودند در این مقوله می‌گنجیدند.
 
 وی افزود: وقتی شهید رجایی، بهشتی، باهنر به شهادت رسیدند امام خمینی (ره) در سخنرانی‌های متعدد می‌فرمودند این افراد، افراد مخلص و کسانی بودند که زندگی دنیا در نگاه آن‌ها مسئله جدی نداشت و به دنیا به‌عنوان یک ابزار برای رسیدن به آخرت توجه داشتند. این مسئله همیشه مدنظر حضرت امام خمینی (ره) بوده است و همچنین مدنظر حضرت آیت‌الله خامنه ای مدظله‌العالی که فرزند خلف و صالح حضرت امام (ره) بودند و سکان کشور را به دست گرفتند.
 
 وی با اشاره به کاندیدهای انتخابات ریاست‌جمهوری که مشتاق خدمت به نظر می‌رسند تصریح کرد: هم‌وطنان باید یک مشارکت حداکثری داشته باشند و به کسی رأی بدهند که شاخص‌های شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را داشته باشد و شخصی که ادامه‌دهنده و تداوم‌بخش دولت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی باشد را انتخاب کنند.
 
 شهریاری ادامه داد: بعد از اینکه صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان بررسی و اعلام شد. مردم با دید باز و بدون توجه به تمام مسائل و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای یک رئیس‌جمهور در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار