۴۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در شهرستان کنارک آماده شده است

فرماندار کنارک از پیش بینی ۴۳ شعبه اخذ رأی برای مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان کنارک خبر داد.

صبح امروز جلسه هیأت اجرایی شهرستان با ریاست عبدالغفور حوت فرماندار شهرستان کنارک با حضور مجد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنارک، برزنونی دادستان شهرستان، کیخا ریس شورای نگهبان شهرستان و اعضای هیأت اجرایی و نظارت در محل دفتر فرماندار کنارک برگزار شد 

حوت فرماندار شهرستان کنارک وی با بیان اینکه، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان پیش بینی می‌کنیم که ۴۳ صندوق اخذ رأی فعال شود، تصریح کرد: تعیین تعداد شعب اخذ رأی و عوامل شعب و راهبری اجرای کامل انتخابات بر اساس قانون از وظایف هیأت اجرایی انتخابات این شهرستان می‌باشد و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم راه خدمتگزاری شهدای مخلص و مردمی عرصه خدمت با قوت و تدبیر با همکاری همه قوا تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری تداوم یابد.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا انتخابات بدون هیچ دغدغه و مشکلی در سطح شهرستان برگزار شود.

 دکتر حوت اشاره کرد و افزود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حمایت علما، روحانیون، بازاریان، فعالین اجتماعی، فرهنگیان معتمدین شاهد درصد بالای مشارکت در شهرستان کنارک باشیم. 
حوت فرماندار شهرستان کنارک درپایان افزود دهیاران و اعضای شورای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم روستا در انتخابات نقش بسزایی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار