کشف احتکار بیش از ۴۰ میلیارد ریالی برنج در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۵۵ تن برنج خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ روز پنجشنبه توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار احتکار برنج در محدوده جنوب تهران شدند.

وی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری برنج در انباری در یافت آباد تخلیه و دپو شده که کالا‌ها توسط وانت به این مکان منتقل شده و سپس توزیع می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می‌کنند مقادیر انبوهی کالا‌های اساسی از نوع برنج در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌ها شامل مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم برنج هاشمی، ۱۰ هزار کیلوگرم برنج فجر و ۲۵ هزار کیلوگرم برنج عنبربو بوده که انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام پلیسی اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی‌های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌شود و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار