آغاز پیش تولیدفصل دوم «چرخ گردون»

پیش تولید فصل دوم مجموعه «چرخ گردون» به تهیه کنندگی سعید مرادی آغاز شده است.

«چرخ گردون» نام سریالی کمدی است که فصل اول آن اواخر سال گذشته پخش شد . این سریال را سعید مرادی تهیه‌کنندگی و جواد مزدآبادی هم کارگردانی آن را برعهده دارد. 

قرار است فصل‌های بعدی آن تا نود قسمت نیز ساخته شود. اتفاق خوبی که مرکز سیمرغ به خوبی برای آن گام برداشته است و روی طنز و کمدی که نیاز امروز جامعه است سرمایه‌گذاری کرده و این به نوعی تحسین‌برانگیز است.

مجموعه تلویزیونی «چرخ گردون» که مهمان خانه‌های مردم از قاب شبکه دو سیما بود، ازجمله آثار طنزی است که با نگاهی موشکافانه به موضوع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات معیشتی و گرفتاری‌های روزمره مردم و جامعه می‌پردازد.

در این مجموعه شاد و درعین حال عبرت آموز، کارگردان تلاش کرده ضمن حفظ ساختار نمایشی طنز این اثر، به معضلات جامعه و مشکلات روزمره برخی از قشر‌های ضعیف و متوسط جامعه، با نگاهی امروزی بپردازد. 

هر فصل ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که فصل اول آن تولید و پخش شده است. پیش تولید فصل دوم این روزها آغاز شده  همچنین به موازات تولید فصل دوم، نگارش فصل سوم مجموعه چرخ گردون  شروع خواهد شد.

نقش‌های اصلی «چرخ گردون» بر عهده حمید لولایی در نقش کریم آشی و علیرضا خمسه در نقش غلام عدسی است. آن‌ها بر سر این که چه کسی حق فروش محصول خود در پارک را دارد، وارد نزاع شدند. کمی بعد صلح برقرار شد، اما همچنان رابطه آن‌ها شکرآب است.

با دیدن «چرخ گردون» مخاطب از حضور بازیگران صاحب نامی همچون علیرضا خمسه و حمید لولایی با آن کارنامه درخشان کمدی، لذت می‌برند و از طرفی حضور بازیگران پیشکسوتی که کمتر این روز‌ها آن‌ها را جلوی دوربین سریال و فیلمی دیده می‌شوند. از همه مهمتر «چرخ گردون» خاطرات خوش این دست بازیگران را برای ما یادآوری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما جعفری
۰۱:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
والا من راضی نیستم آقای لولایی عزیز و اینقدر پیر ببینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
چرا به جای این سریال بی مخاطب ادامه برف بی صدا می بارد را نمی سازند وه واقعا از از همه ابعاد از جمله بعد تربیتی خیلی خوبی بود.
Iran (Islamic Republic of)
سریال پایتخت فصل ۶
۰۹:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
نسازید تولید نکنید بودجه رو صرف سریالهای پرمحتوا با بازیگرای خوب خرج کنید این سریالها بیننده ندارن چرا صدا سیما به نظرات مردم احترام نمیزاره اگه حرف مردم مهم بود الان صداسیما اینهمه بی محتوا نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
لطفا اگر ممکنه بهشون بگید پیش تولید رو متوقف کنن و این سریال و امثال این رو نسازن
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۰۸:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سریالهای سطحی بی محتوا بازیهای مصنوعی و سطحی سریالهایی مثل آنام سریال آرام میگیریم کومار هر وقت ازین دست سریالها با بازیهای خوب ساختید میشینم تلویزیون نگاه میکنم وگرنه این دست سریالها بیننده نداره من که اصلا نگاه نمیکنم به جای اینا شبکه مستند نگاه میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
افتضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سریالهای آبکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جای این دومینوی سریالهای تکراری برید یه فیلمنامه جدید بسازید دیگه خسته شدیم از این سریالهای تمراری
آخرین اخبار