کتاب «یک دل سیر زندگی» منتشر شد

رئیس کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «یک دل سیر زندگی» درباره مهارت‌های همسرداری در خانواده منتشر شد.

رئیس کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان یکی از بحران‌های اساسی جوامع کنونی بشری، روابط همسران و خانواده در زیست مدرن بیان کردو گفت: نحوه ارتباط و گفتگو در روابط زناشویی بسیار مهم است و می‌تواند فضای مطلوب یا نامطلوبی بین آنها برقرار کند. ابعاد مختلف روابط همسران و خانواده در زمان حاضر دستخوش تغییرات و دگرگونی‌های فراوانی شده است.

احمد خیری افزود: بسیاری از مشکلات و چالش‌های خانوادگی، ناشی از عدم درک وظایف و نقش‌های متقابل، فقدان آگاهی از شیوه‌های برقراری ارتباط سالم، و ناآشنایی با ویژگی‌های متمایز جنسیتی است. بدین ترتیب، ممکن است فردی دارای تحصیلات عالی باشد، ولی در زمینه اصول و مهارت‌های همسرداری، دچار کاستی و ضعف باشد.

او با بیان اینکه کتاب «یک دل سیر زندگی» به این موضوع پرداخته است گفت: ایده شکل‌گیری این کتاب براساس درس گفتار‌های حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون کارشناس حوزه خانواده و تربیت می‌باشد که در دوره آموزش‌های کاربردی مبلغان برگزار شد شکل گرفت و با ویرایش علمی محقق ارجمند جناب آقای دکتر حق شناس توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به زیور طبع آراسته شد.

خیری افزود: چاپ نخست کتاب «یک دل سیر زندگی» درس‌گفتار‌های حجت الاسلام و المسلمین علیرضا تراشیون درباره مهارت‌های همسرداری در خانواده در ۲۸۸ صفحه به بهای ۲۸۰ هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است و علاوه بر این پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند نسخه الکترونیک این کتاب را از طریق پایگاه اینترنتی یا برنامه کاربردی کتابخوان همراه پژوهان به نشانی pajoohaan.ir دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار