کلاس بدون معلم خط قرمز آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش استان گفت: معتقدم کارهای آموزش و پرورش با تعارف پیش نخواهد رفت و باید جدی و با برنامه اقدام ‌کنیم .

عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در اجلاس مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق در جهت برنامه های پیشرو ،گفت: در همه امور باید مدیران و روسای در مناطق پیگیری و دغدغه داشته باشند.

او افزود: امسال در پایان مردادماه باید وضعیت کلاس های درس کاملا مشخص باشد ، چرا که کلاس بدون معلم ، خط قرمز آموزش و پرورش است .

حبیبی با عنوان اینکه ، مدیران جهادی لازمه پیشرفت همه جانبه هستند ، ادامه داد: مدیران با نگاه جهادی و انقلابی به مسائل آمورش و پرورش بپردازند و همه ی ارکان شهرستان ها را درگیر آموزش و پرورش کنند.

حبیبی ، عدم تبعیض در آموزش و پرورش ضروری دانست و تصریح کرد: دانش آموز امانت های نزد آموزش و پرورش هستند و امانت ها باید به خوبی پرورش یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه شاخص های ثبت نام ‌کتب درسی و ثبت نام دانش آموزان در آموزش و پرورش خوزستان ارتقاء پیدا کرده است، ادامه داد: برای بررسی شرایط همچنان به بازدید های سرزده از مناطق و نواحی خواهم رفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار