باید برای برگزاری انتخابات پرشور در اندیمشک تلاش کنیم

نماینده مردم اندیمشک در مجلس: در برهه حساس قرار داریم که باید برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان تلاش کنیم.

جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، ضمن تسلیت شهادت اندوهبار رئیس جمهور و هیئت همراه، انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای والامقام دانست و گفت: در یک برهه حساس قرار داریم و انتخابات ریاست جمهوری در این شرایط از اهمیت زیادی برخوردار است که باید برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان تلاش کنیم.

او با تشریح خدمات دولت و نظام اسلامی افزود: دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و چالش‌ها، دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است.

آقای قلاوند با بیان اینکه در سطح شهرستان اندیمشک برای تحقق برنامه‌های پیش رو باید همه با همدلی در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرستان گام برداریم تصریح کرد: رویکرد ما بر مبنای همدلی و تلاش جهادی و مدیریت شایسته است و برای رفع مشکلات شهرستان و کاستی‌ها با برنامه‌های کارشناسی شده و استفاده از توانمندی فرزندان اندیمشک تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی منابع موجود شهرستان را ارزشمند برشمرد و اضافه کرد: استفاده اصولی و شایسته از این منابع سبب نتایج پایدار خواهد شد و توسعه و رسیدن به یک پیشرفت همه‌جانبه مستلزم اولویت‌بندی منابع، برنامه‌ریزی جامع و زمانبندی شده است و باید با توجه جدی به شاخص‌های توسعه، به یک توسعه پایدار دست یافت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هرگز در شکل جدید توسعه که نگاه پسا صنعتی است، غارت منابع را شاهد نیستیم ادامه داد: با توجه به اهمیت اقدامات کارشناسی در حوزه صنعتی، نگاه جدید این است که به اندازه‌‌ای در حوزه صعنت اقدام شود که محیط زیست و طبیعت آسیب نبینند و برای حفظ داشته‌ها در حوزه محیط زیست باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی جوانان این شهرستان در حوزه‌های مختلف گفت: نیروی انسانی در هر کشوری سرمایه آن منطقه است و در شهرستان این ظرفیت‌های شایسته وجود دارند که با استفاده از چنین نیروی انسانی و منابع مطلوب موجود می‌توانیم خدمات ماندگاری داشته باشیم.

او با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های حوزه صنعت ضمن تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران یادآور شد: جانمایی صنایع برای ما اهمیت دارد و باید در این زمینه به صورت کارشناسی اقدام شود.

قلاوند با بیان اینکه شهرستان ما استعدادهای نهفته زیادی دارد که برای استفاده بهتر باید بازنگری شوند گفت: استفاده از شهروندان و مشارکت آنها برای سرعت‌بخشی به مسیر توسعه ضرورت دارد تا شهرستان اندیمشک در عرصه توسعه و پیشرفت نیز در سطح ملی بدرخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار