۱۲ دستگاه اجرایی در قم فعالیت خوبی در حوزه جوانی جمعیت داشتند

مشاور امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: ۱۲ دستگاه اجرایی در قم فعالیت‌های خوبی در حوزه جوانی جمعیت داشتند که ۴ دستگاه برتر معرفی و تجلیل شدند.

مریم عرب‌نژاد شامگاه شنبه در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان قم گفت: یک از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن دغدغه دارند موضوع جوانی جمعیت است و به همین دلیل باید به این مسئله به صورت ویژه نگار کرد.

مشاور امور زنان و خانواده استانداری قم بیان کرد: موضوع جوانی جمعیت تنها به یک نهاد و دستگاه خاصی مرتبط نمی‌شود، بلکه همگان موظف هستند راوی و راهبر این عرصه باشند و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم آمار استان قم در موضوع ج. انی جمعیت بهبود یابد.

عرب‌نژاد بیان کرد: رویداد جوانی جمعیت در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود که رویداد ملی در ۲۹ اردیبهشت امسال با حضور رییس جمهور شهید برگزار شد و در ۳۱ اردیبهشت ماه قرار بود این برنامه به صورت استانی برگزار شود که به دلیل شهادت آیت الله رییسی امکان برگزاری فراهم نشد.

او با بیان اینکه رویداد جوانی جمعیت در ۷ شاخص برنامه ریزی شد افزود: خانواده، نخبگان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، رسانه و فضای مجازی، دستگاه‌های دولتی از جمله آنان بودند که بر این اساس فراخوانی داده شد و افراد مختلف ثبت نام کردند که در نهایت ۱۵ نفر به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

مشاور امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: ۱۲ دستگاه اجرایی در استان قم فعالیت‌های خوبی در حوزه جوانی جمعیت داشتند که از این بین ۴ دستگاه از جمله اداره کل راه و شهرسازی به دلیل واگذاری‌های زمین در طرح جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکیقم به واسطه اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد اجرایی فرمان امام مور تقدیر قرار می‌گیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.