پیام تسلیت سرلشکر رشید به مناسبت درگذشت همسر شهید صیادشیرازی

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء درگذشت همسر شهید صیادشیرازی را تسلیت گفت.

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) به مناسبت درگذشت همسر شهید صیادشیرازی پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت به شرح زیر است؛

مَن زَهَدَ فِی الدُّنیا اِستَهانَ بِالمصیبات وَ مَن اِرتَقَبَ اَلمَوتَ سارَعَ اِلَی الخَیرات

هرکس در دنیا زهد می‌ورزد مصیبت‌ها را ساده می‌پندارد و هرکس که مرگ را انتظار می‌کشد در نیکی‌ها شتاب می‌کند.. نهج البلاغه حکمت «۳۱»     

«جناب آقای دکتر مهدی صیاد شیرازی»

بندگان صالح خدا دوران کوتاه عمر را غنیمت شمرده و تمام همت خود را مصروف مجاهده برای کسب رضایت حق‌تعالی کردند و چهره جان را به انوار معرفت و زیور اخلاص مزیّن نمودند تا در پیشگاه حضرتش ارج و قرب یافته و متنعّم از رزق حضور در دریای رضای ابدیش باشند.

حاجیه خانم شجاع همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی اسوه مجاهدت و صبر در راه خدای عزیز بود که توفیق همراهی با این شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به ویژه در مقاطع حساس انقلاب و دفاع مقدس، نقشی مؤثر در مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های ایشان ایفا نمود و سپس با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌های شهیدان کرد.

اینجانب ارتحال آن فقیده سعیده را خدمت جنابعالی و خاندان محترم شهید صیاد شیرازی تسلیت گفته و از پیشگاه حضرت ربّ العالمین برای همه بازماندگان محترم صبر و اجر کریم و برای آن مرحومه رضوان ابدی در جوار اولیاء خاصّه الهی مسئلت دارم. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
قرین رحمت الهی
آخرین اخبار