خیز کاپیتان تیم ملی برای عبور از کریم باقری

علیرضا جهانبخش با ۴ بازی ملی دیگر می‌تواند از مسعود شجاعی و کریم باقری در تعداد بازی ملی پیش بیفتد.

علیرضا جهانبخش در دیدار آتی روز سه شنبه با ازبکستان به رکورد ۸۴ بازی برای تیم ملی خواهد رسید و این در شرایطی است که او ۳۰ ساله است و شانس خوبی برای حضور طولانی‌مدت در اردوی تیم ملی ایران خواهد داشت.

جهانبخش در صورتی که چهار بازی ملی دیگر انجام دهد، به جمع ده بازیکن باسابقه تیم ملی اضافه خواهد شد و همچنین شانس عبور از کریم باقری و مسعود شجاعی را که ۸۷ بازی انجام دادند، خواهد داشت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در بازی قبلی ایران مقابل هنگ کنگ از انگیزه بالایی برخوردار بود و عملکرد مناسبی داشت و در بازی تهاجمی تیم ملی نقش عمده‌ای داشت.
تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی در آخرین دیدار از دور مقدماتی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف ازبکستان می‌رود.

تا پیش از برگزاری این دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان با ۱۳ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند و صعود هر دو تیم به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی شده است و پیروزی و تساوی ایران در این بازی می‌تواند تیم ملی کشورمان را در صدر این گروه نگه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
تو بازی با هنگ گنگ اومدن بازی‌سازی رو از دفاع شروع کنن توپ لو رفت و گل شد...واقعیت اینه که تیم بازیسازی از دفاع رو نمیتونه و نخواهد توانست که انجام دهد.خواهشا فوتبال روز نخواستیم همون شیوه از دروازه بکش وسط زمین یکی بسابونه یکی بزنه شانسی بره تو گل انجام بدن..تا یه وقت خدایی ناکرده تیممون به چالش بخوره
آخرین اخبار