صیادمنش: در بلژیک می مانم

صیادمنش در خصوص جدایی از هال سیتی گفت: بعد از اینکه زیاد بازی نکردم به بلژیک رفتم و شرایط بازی را پیدا کردم. من قرارداد دارم و فعلا می‌مانم.

الهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما در خصوص شرایط اش گفت: در نقل و انتقالات زمستانی از هال سیتی به خاطر شرایط و اختلافات نظر‌هایی  که بود و بعد از اینکه در نیم فصل زیاد بازی نکردم به بلژیک رفتم و شرایط بازی را پیدا کردم. من قرارداد دارم و فعلا در بلژیک می‌مانم.

او ادامه داد: لیگ بلژیک یکی از بهترین لیگ‌ها برای انتقال بازیکن به لیگ‌های برتر دنیاست و سطح بالایی دارد. به خوبی با جو بلژیک آشنا شدم و امیدوارم بتوانم موفق باشم.

صیادمنش در خصوص شرایط تیم ملی بیان کرد: جو بسیار خوبی در تیم ملی داریم. سفری طولانی به هنگ کنگ داشتیم و با وجود خستگی بازی خوبی کردیم و سه امتیاز مهم را گرفتیم که در سیدبندی کمک‌مان می‌کند. در این چند روز هم ریکاوری کردیم و آماده بازی مقابل ازبکستان هستیم. الان در آسیا و در کل دنیا تیم ضعیفی وجود ندارد و همه بازی‌ها مثل فینال هستند. ما در تمام بازی‌ها با تمام وجود می‌رویم که صددرصد برنده شویم. مقابل ازبکستان هم با آمادگی کامل به بازی می‌رویم تا نتیجه خوب بگیریم.

صیادمنش درباره حضور ستاره‌های مطرح در خط حمله تیم ملی هم اظهار کرد: بازیکنان بزرگی در خط حمله داریم که سالیان زیادی است در اروپا و سطح بالا بازی می‌کنند. ما هم از آنها چیز‌های زیادی یاد می‌گیریم. امیدوارم بازیکنان جوان و باتجربه در کنار هم بتوانند عملکرد خوبی داشته و نتایج بهتری بگیرند.

او در پاسخ به اینکه کشتی‌گیر مورد علاقه‌اش چه کسی است، گفت: هادی ساروی همشهری من است و از کشتی‌گیران مورد علاقه‌ام است که دیروز طلا گرفت. من و محمد هادی در ابتدایی هم‌مدرسه‌ای بودیم، چون همشهری هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار