بنیاد علوی فعالیت خود را در جهرم آغاز کرد

فرماندار ویژه جهرم گفت: بنیاد علوی در این شهرستان با حمایت و پشتیبانی از ۳۵۰ طرح اشتغالزایی تا ایجاد ۲ هزار و ۴۰۰ اشتغال توسط بنیاد برکت فعالیت خود را آغاز کرد.

محمدحسن شعبانی در جلسه انتخاب روستا‌های هدف طرح‌های اشتغازایی بنیاد برکت و علوی گفت: مقام معظم رهبری (دامت برکات) بیش از یک دهه است که بر مباحث اقتصادی در نام گذاری شعار سال به ویژه اقتصاد توأم با عدالت تأکید دارند که مجریان و تسهیلگران، پرچمداران حل این مسئله در مناطق هدف، بنیاد علوی و برکت هستند.

فرماندار ویژه جهرم افزود: ۷۸۹ طرح توسط بنیاد برکت از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ در شهرستان جهرم اجرا شده که قریب به ۲ هزار و ۴۰۰ اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

شعبانی اظهار کرد: همچنین برای راه اندازی این طرح‌ها بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در شهرستان جهرم پرداخت شده است.

فرماندار جهرم گفت: بنیاد علوی، سه رویکرد آموزش، سلامت و اقتصاد را مبنای فعالیت‌های خود در مناطق محروم قرار داده است.

او بیان کرد: ۱۶ روستا به عنوان نقطه هدف اشتغال بنیاد انتخاب خواهند شد و خدمات حوزه آموزش، سلامت و اشتغال توسط بنیاد علوی دریافت می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم اعلام کرد: ۳۵۰ طرح اشتغالزایی به صورت خرد و خانگی، کارگاهی و بنگاهی در سال ۱۴۰۳ در این ۱۶ روستای هدف بنیاد علوی، حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار