نشست صمیمی معتمدان و اهالی رسانه شهر قائنات با مسئولان صدا و سیمای استان

مسئولان صدا و سیمای خراسان جنوبی در نشستی صمیمی با معتمدان و اهالی رسانه شهرستان قائنات گفتگو کردند.

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قائنات در این نشست ضمن تشکر از تشکیل این جلسه و قدردانی از حضور مدیران ارشد صدا و سیما در این شهرستان به برخی از دغدغه‌های مردم این منطقه پرداخت و خواستار توجه ویژه رسانه ملی به برنامه‌های این شهرستان شد.

فرماندار قائنات هم به نقش سازنده صداوسیمای خراسان جنوبی در حوزه‌های مهم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین به خوبی در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای خراسان جنوبی پیاده سازی می‌شود. محمدی خواستار رفع مشکلات پوشش شبکه رادیویی در شهرستان قائنات شد و افزود: شهرستان قائنات دومین شهرستان استان از لحاظ جمعیت و دارای توانمندی‌های زیادی در تمامی حوزه هاست که با هماهنگی‌ها و تعامل بسیار خوبی، برنامه‌های مختلف این شهرستان در قاب صدا و سیمای مرکز استان بصورت زنده پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با قدردانی از دغدغه‌های اصحاب رسانه و مطالبه گران گفت: مردم حق دارند که به مطالباتشان پاسخ داده شود و دغدغه ما هم حل و گره گشایی مشکلات مردم است. آینه دار اولویت کنونی صدا و سیما را موضوع انتخابات اعلام کرد و افزود: اگر همه ما دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستیم باید دست به دست همدیگر دهیم و زمینه برگزاری یک انتخابات با شکوه با مشارکت بالا را فراهم کنیم. وی در خصوص آنتن دهی نامطلوب شبکه رادیویی در شهرستان قائنات گفت: ایستگاه رادیویی شهرستان قائنات یکی از قدیمی‌ترین ایستگاه‌های استان است که با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در مرکز، این مشکل برطرف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.