باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان جریمه شدند

باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان به دلیل شکایت بازیکنان سابقشان، از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

 در پی شکایت محمدرضا عباسی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱۸ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

همچنین با توجه به شکایت بهرام رشیدی فرخی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۸۷۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

 

بر اساس این گزارش تیم های فولاد و استقلال خوزستان با قرار گرفتن در جایگاه یازدهم و چهاردهم جدول رده بندی در لیگ برتر باقی ماندند.

عملکرد هر ۲ نماینده خوزستان در این فصل رقابت های لیگ برتر بسیار ضعیف و ناامیدکننده بود و ناراحتی هواداران این تیم ها را به همراه داشت.

تیم های فولاد و استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ‌ برتر ایران را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار