هشدار زرد و رگبار باران برای آسمان فارس

مدیر کل هواشناسی استان فارس از هشدار سطح زرد برای آسمان استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی فردا پنجشنبه ۲۴ خرداد مناطق شرقی و مرکزی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مسعود حقیقت با اعلام وضعیت سطح زرد نسبت بارش‌های رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد از بعد از ظهر پنجشنبه ۲۴ خرداد تا یکشنبه هفته بعد در مناطق شرقی، مرکزی و شمالی فارس هشدار داد.

او افزود: این سامانه جدید بارشی، پنجشنبه ۲۴ خرداد در مناطق شرقی و مرکزی استان فعال خواهد بود.

حقیقت ادامه داد: همچنین برای جمعه هفته جاری این سامانه در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی به ویِژه در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم بید، بوانات، بختگان، سرچهان، نی ریز، ارسنجان و مرودشت پیش بینی شده است.

او بیان کرد: این سامانه جدید رگباری در روز‌های شنبه و یکشنبه (۲۶ و ۲۷ خرداد) در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی اضافه کرد: اثر مخاطره همچون آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، لغزندگی جاده ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و بر خورد صاعقه وجود دارد از این رو نماندن در کنار بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتیاط در عبور از حاشیه آنها، عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال و عدم حضور در ارتفاعات و آن هم در ساعت‌های بعد از ظهر توصیه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار