آب، محور امنیت و ضامن توسعه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب از ۲۵ تا ۳۱ خردادماه با شعار آب محور امنیت و ضامن توسعه، خبر داد.

محمد کریمی هفته صرفه جویی در مصرف آب را فرصتی برای تأکید بر اولویت‌ها در این حوزه عنوان نمود و اظهار داشت: در این هفته، راهکار‌های ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، باید به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد و عملیاتی شود.

وی ضمن درخواست از هم استانی‌ها به منظور مصرف بهینه آب شرب با هدف حفظ منابع آب موجود، افزود: به دلیل ضرورت مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال جاری هم زودتر از سنوات قبل به استقبال هفته صرفه جویی در مصرف آب رفته است و طی ابلاغیه ایی به شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور ۲۵ الی ۳۱ خرداد ماه را به عنوان هفته صرفه جویی با شعار آب محور امنیت و ضامن توسعه اعلام کرده است.

کریمی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی گسترده‌ای را در طول سال با موضوع مدیریت مصرف آب تدوین و در مرحله اجرا دارد، اضافه کرد: در هفته صرفه جویی نیز برنامه‌های متنوعی را به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب برنامه ریزی شده و به پیگیر اجرای آن هستیم.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌ها در این هفته، بیان داشت: درخواست شرکت آبفا از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در خصوص لزوم پرداختن به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در خطبه‌های نماز‌های جمعه مرکز استان، شهرستان‌ها و شهر‌ها که با عنوان آب ارزش‌های ملی و دینی، آمادگی برگزاری برنامه‌های بازدید خبرنگاران از پروژه‌های اجرایی شرکت آب و فاضلاب از جمله این برنامه‌ها است.

کریمی گفت: حضور در برنامه‌های چله تبین در مساجد، حضور مسئولین و مدیران شرکت، امور شهرستان‌ها و ادارت تابعه در نماز‌های جمعه و برنامه‌های میز خدمت نماز جمعه مرکز استان شهرستان‌ها و شهر‌های تابعه، اعلام آمادگی شرکت آبفا برای حضور در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای استان، آمادگی بازدید اقشار مختلف اعم از دانشجویان، کارمندان، دانش آموزان و... از تأسیسات آب و فاضلاب شرکت آبفا در شهرستان‌های استان از ویژه برنامه‌های اجرایی در هفته صرفه جویی در مصرف آب می‌باشد.

وی ادامه داد: فضا سازی ادارات تابعه در هفته صرفه جویی در مصرف آب، توزیع برشور و اقلام کاهنده مصرف در بین اقشار مختلف مردم، برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع با موضوع مدیریت مصرف آب و... از جمله برنامه‌هایی است که برای اجرای آن برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آب شهرها اولویت اول مملکت
آخرین اخبار