پزشکیان در برنامه صف اول:

در دوره مسئولیتم کسی را اخراج نکردم/ برای فرزندانم هم پدر بودم و هم مادر

پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: خود را در جایگاه قاضی نگذاشتم که با کسی برخورد سیاسی کنم.

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه صف اول اظهار کرد: من در مهرماه سال ۱۳۳۳ در مهاباد به دنیا آمدم. پدر و مادرم کارمند معمولی بودند. مقطع دبستان تا دبیرستان را در ارومیه به تحصیل پرداختم. بعد به خدمت رفتم.

او گفت: اوضاع و احوال من را وادار کرد که درس بخوانم. وارد دانشگاه پزشکی شدم و ۱۰ سال درسم به طول انجامید، چرا که مسائل قبل و بعد انقلاب صورت گرفت. بعد از آن جنگ شروع شد. هم در خط مقدم بودم و هم پشت خط. 

با هیچ استادی برخورد نکردم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشت، مگر اینکه ما بودیم. بعد از جنگ تغییرات فرهنگی صورت گرفت. از همان ابتدا نگاهم این بود که مناطق محروم مورد توجه قرار گیرد، بنابراین بعد از مقطع عمومی وارد مرحله تخصص و جراحی شدم. اکنون نیز نماینده مجلس هستم.

پزشکیان ادامه داد: همسر خدا بیامرزم هم جراح بود. چهار فرزند دارم. همسر و یکی از فرزندانم فوت کردند و بنده برای فرزندانم هم پدر بودم و هم مادر. وقتی در ابتدای انقلاب مسئولیت گرفتم، هیچکس را اخراج نکردم، چرا که خود را در جایگاه قاضی نگذاشتم که با کسی برخورد سیاسی کنم. حتی از اساتید دفاع می‌کردیم با اینکه انقلاب بود؛ با هیچ استادی برخورد نکردم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: معتقدم انسان همیشه باید به پیشکسوتان و کسانی که از آنها آموخته است، احترام بگذارد؛ در این صورت می‌توانیم مملکت را نیز به درستی بسازیم.

او ادامه داد: همین که انقلاب شد به این فکر می‌کردیم که بتوانیم به همه مردم خدمت کنیم و برای این کار باید به صورت سیستمی فکر می‌کردیم و تجربه‌های بین‌المللی را به کار می‌گرفتیم. در نگاه ما بحث رسیدگی به منطقه محروم در اولویت قرار داشت.

 ایران را یک گروه و یک جناح نمی‌تواند نجات دهد

پزشکیان بیان کرد: امکانات در مناطق محروم کم بود و زبان ما و دیگر مسئولان مشترک نبود. ما کار بزرگی انجام دادیم، چرا که تعداد خانه‌های بهداشت کمی در روستا‌ها وجود داشت.کل اعتباری که به ما می‌دادند اندازه ساخت ۱۰ خانه بهداشت بود. ما ۶۳۰ خانه بهداشت ساختیم و هر کدام از آنها را با نام یک شهید مزین کردیم و سال بعد نسبت به ساخت مراکز بهداشتی دیگر اقدام کردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در دوران وزارت، بیمه همگانی را راه اندازی کردیم و گفتیم هر کسی پول ندارد به بیمارستان بیاید و در سه استان به صورت پایلوت این امر اجرایی شد. این قوانین از آن زمان تاکنون هنوز ادامه دارد.

پزشکیان اظهار کرد: وقتی به مجلس آمدم سعی شد تا خلا‌ءهای قانونی در این زمینه حل شود. یکی از مشکلات این است که دولت‌ها قوانین را به درستی اجرا نمی‌کنند و به همین دلیل بیماران بسیاری در بیمارستان‌ها گرفتار هستند.

او افزود: ما باید بدانیم که چه کسی مسئول است و چه خدمتی باید بدهد و چگونه باید پاسخگو باشد؟ لذا اگر این قانون در کشور انجام شود امکان ندارد کسی در کشور از گرفتن خدمات محروم شود.

اصلاحات براساس حق پاسخگو خواهد بود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شعار من برای ایران با ایرانیان بر اساس حق و عدالت است. امکان ندارد بتوانیم در برابر مشکلات بایستیم مگر اینکه همه دست به دست هم بدهیم. ایران را امکان ندارد که یک جناح و یک گروه بتوانند نجات دهند، بلکه همه قومیت‌ها باید مشارکت کنند و همه چیز باید بر اساس حق و عدالت باشد. اصلاحات بر اساس حق پاسخگو خواهد بود.

پزشکیان بیان کرد: ما یک حقوق فردی و یک حقوق اجتماعی داریم، شهید بهشتی یک کتابی در این باره نوشته‌اند. انسان‌ها به عنوان فرد یک حقوقی دارند و حق زندگی و آزادی دارند و قوانین اجتماعی یک حقوقی را بر ما اعمال می‌کند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  اظهار کرد: اینکه یک منطقه را توسعه بدهیم و حتی به یک منطقه خدمات ندهیم ظلم است و اکثر نارضایتی‌ها به دلیل این است که حقوق اجتماعی و فردی نادیده گرفته می‌شود.

 پزشکیان ادامه داد: از نظر علمی انسان‌ها سلایق و نظرات مختلفی دارند، اما وقتی نظرات تبدیل به قانون شود، می‌شود میثاق مشترک و همه باید به آن پایبند باشد، البته باید در همه قوانین حق و عدالت رعایت شود. اگر قانونی بنویسیم که حق و عدالت رعایت نشود اجرای آن به مشکل می‌خورد.

شنیدم کسی گفته است من برنامه ندارم

قوای سه‌گانه نباید در قانونگذاری و اجرای آن با یکدیگر مشکلی داشته باشند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: قوای سه گانه نباید در قانونگذاری و اجرای آن با یکدیگر مشکلی داشته باشند. ما در ساختار اداری یک دفعه یک آدم معمولی را مدیر می‌کنیم این فرد، چون مسیر را طی نکرده است به مشکل خواهد خورد. شاهد این هستیم که در یک وزارتخانه یک فردی از یک جای دیگر مدیر کل می‌شود.

وی بیان کرد: در این صورت زبان مشترک بین پرسنل و حتی جامعه و سیاست‌های کلی ایجاد نمی‌شود. به همین دلیل بیشتر برنامه‌هایی که ما می‌نویسیم نهایتاً ۳۰ درصد اجرایی می‌شود. فردی که مراحل را طی نکرده و یک دفعه رئیس شده مگر می‌تواند اهداف را محقق کند؟ مدیر باید امتحان خود را پس داده باشد و سلسله مراتب را طی کرده و درس مرتبط خوانده باشد.

مسعود پزشکیان اظهار کرد: اینکه آدم‌ها را عوض کنیم و افرادی را بیاوریم که هیچ تجربه‌ای ندارند به اختلاف درون سازمانی و برون سازمانی می‌خوریم. ما فردی را سر کار می‌گذاریم که نمی‌داند باید با اختیارات خود چه کند و فقط فکر می‌کند، چون رئیس است باید دستور دهد و این باعث نارضایتی در جامعه می‌شود، مثلاً کارمندی که ۲۰ سال زحمت کشیده یک دفعه‌ای می‌بینید می‌ماند و یک فردی که تازه استخدام شده رئیس می‌شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: مدیری که بلد نیست کار کند حتی قانون را بنویسید، دستش بدهی نمی‌تواند آن را اجرایی کند. فکر می‌کنید وضعیتی که در جامعه با آن مواجهیم نتیجه چیست نتیجه این است که افراد در جای درست قرار داده نشدند.

 وی درباره مواجهه دولتش درباره مبارزه با فساد و گزارشگران فساد گفت: برای کشورم و به اندازه درک و فهم خودم عمل کردم. مگر ممکن است از حق و عدالت حرف بزنیم و هر کسی حق بگوید با او برخورد کنیم. دانشجو اعتراض کرده و ما او را به دلیل حرفهایش از تحصیل وا می‌گذاریم. تنها برای آن که حرف حق زده است.

پزشکیان گفت: هیچ حاکمی سالم نمی‌ماند، مگر آنکه یک ملت مطالبه‌گر مقابل او باشد. والیان درستکار نیستند، مگر اینکه جامعه مطالبه‌گر باشد. جامعه ما از جمله خبرنگار‌ها در مقابله فساد‌ها باید مطالبه‌گر باشند و برای این مطالبه‌گری نباید آن‌ها زندانی و اخراج کنیم؛ این غلط است و انسانی نیست.

در هاروارد آمریکا و نیز کشور انگلیس دوره‌های مدیریت گذراندم

کسی که کاربلد نیست، باید از سمت خود بیرون برود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: من وزیر بودم و دیدم حراستی‌ها در حال خاموش کردن صدا هستند. گفتم دلیل این دعوا چیست؟ بهانه‌هایی آوردند. با آن‌ها صحبت کردم و دیدم حق با آن‌ها است. من وزیر اگر حقوقم را نمی‌دادند مشکلی نداشتم، اما آن کارمند با ندادن حقوقش زندگی‌اش به هم میریخت. ما حق نداریم با کسی که اعتراض می کند و حق خود را می خواهد، برخورد کنیم.

پزشکیان افزود: بدون تجربه و سابقه کسی نباید بالا برود. بدون طی کردن مراحل و اثرگذاری نمی توان از او استفاده کرد. مشکل ما این است که اکنون در دولت ها این اقدامات انجام می شود. آدم های درست در جای درست قرار نمی‌گیرند و تا جایی که از دستم برمی‌آید، مقابل این اشتباهات می‌ایستم.

وی ادامه داد: امام علی می‌گوید اگر من به حرفم عمل نکردم گردنم را بزنید. چرا مردم با ما مشکل دارند؟ برای آنکه با آن ها صادق نبودیم. اگر قرار است مملکت درست است آن که کاردان است بیاید بالا و آنکه کاربلد نیست، باید از سمت خود بیرون برود. البته در روند اولیه نیاز به گفتگوها و مشاوره‌ها است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: ما باید کرامت انسانها را حفظ کنیم. باید با خودمان برخورد کنیم، چه کردیم که جوانان ما اینگونه شدند؟ ما مملکت را به این شکل انداختیم و باید بازنگری دیگری داشته باشیم.

پزشکیان گفت: پاسخگویی جایگاه دارد. باید راه علمی را برویم. آدمهایی که مسئولیت را می پذیرند، باید پاسخگو باشند تا مسائل را حل کنیم.

 او بیان کرد: قانون برنامه باید ما را در منطقه اول می‌کرد. این قانون قرار بود عزت و حکمت را در نظر بگیرد و قرار بر حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شنیدم که درباره من گفتند این آقا برنامه ندارد ، آنهایی که ادعا می‌کردند برنامه وجود داشت و آن را اجرا نکردند و این اوضاع و احوال را ایجاد کردند. این همه مشکل را آنها جواب بدهند. مگر قرار نبود ما الهام بخش شویم، الهام بخشی با گرفتن و زدن است؟

پزشکیان اظهار کرد: باید با اقدامات خود نشان دهیم که راستگو هستیم. ما مشکلات زیادی داریم.  وظیفه ما قدردانی از آدمهایی است که در این مملکت زحمت می‌کشند حتی اگر ما را قبول نداشته باشند.

وی گفت: تولید کننده ما برای تولدید هزاران بلا دارد و وقتی این همه مشکل را می‌بیند ول می‌کند و می‌رود. حقوق هیئت علمی ما هزار دلار نیست و در خارج حداقل ۱۰ هزار دلار به آنها می‌دهند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: خدا روح رئیس جمهور شهید و همه همراهان آن پرواز را شاد کند. در برخوردهایی که با شهید رئیسی داشتم فهمیدم که واقعا دنبال حق و حقیقت بود. سعی می‌کرد با محرومان نشست و برخاست، داشته باشد. آن اتفاق واقعا برای کشور ما فاجعه بود.

پزشکیان افزود: امام جمعه شهر تبریز با سایر روحانی‌ها که می‌شناسیم فرق داشت و انسان بزرگی بود. ما باید برای مردم و برای بی‌پناهان پناه باشیم. باید حرفهای مسئله‌دارها را بشنویم و حتی اگر نمی‌توانیم کاری کنیم، نباید آنها را نیش بزنیم. خدا روح آن عزیزان را شاد کند و بیامرزد آن بزرگواران را.

آقای رئیس‌جمهور دنبال حق و عدالت بود

خبرنگاران: فاطمه سیدی و محمدحسین نیک‌خوی‌متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
کسی که ولایت نداشته باشد تعهد هم ندارد در کل صحبت هایش یکبار از ولایت و رهبری حرفی نزدن. اف بر شما غرب پرستان.از ایشان دلگیر نباشید که برنامه ندارند، اربابشان هنوز برنامه را بدستش نرسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان و روحانی دو روی یک سکه اند ،اینها فقط خوب شعار میدهند و در عمل ضعیفند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دقیقاحالاامده روضه ی ننه من غریبم‌میخونه براما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
وقتی حقوق میگیری فرق بی مسولیت و مسولیت پذیر نیست ،،دیگر کار با توصیه و سفارش در همین حد مانده و جدی نمیشود
Sweden
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کسی را اخراج نکردی یعنی کار خوبی کردی؟؟؟ مگه میشه همه خوب باشند مگه میشه دزدی نباشه مگه میشه کم کاری نبوده باشه ، مگه میشه سوءاستفاده نباشه،چطوری از همشون چشم پوشی کردیییییی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط پزشکیان.فردی مردمی.برای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
یادم میاد در دوران ریاست جمهور امریکا
CNN. و مابقی کانالهاشون طوری بایدن را بزک کردند و بخورد ملت دادند که مردم بهش رای دادند .
از تصادف همسرش و بچه هایش یک فیلم هندی غمبار ساخته و بخورد ملت دادند تا رای اورد
پس مشکلات خانوادگی باعث نشه که
دلتون بسوزد و رای دهید
Iran (Islamic Republic of)
Bm20
۰۳:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
هم پد ر بودم هم مادر ...
میخواد از احساسات مردم به خصوص بانوان سوءاستفاده کند...
این پزشکیان یعنی خود روحانی..
دیگه فریب نخواهیم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا کسی که وزیر بهداشت مملکت بوده و پزشک مملکت سلامت دهان و دندان هاش خوب نیست؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۰۰:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ببیند من به دولت روحانی رای دادم چون فک میکردم ما رو نجات میده ولی بعد ۸ سال نجات که نداد هیچ بدبخت ترمون کرد...به دولت رئیسی رای ندادم و اصن پای صندوق نرفتم ولی پیشیمانم چون در دوسال کاری کرد که اونها در ۸ سال نکردن و گول خوردم با برجام و خدا از رای اشتباه من بگذره ولی امسال رای میدم نه به پزشکیان چون تفکرات امسال روحانی رو یدک میکشه به کسی رای میدم که مثه رئیسی بیاد کار کنه و من مدیون رای که میدم نباشم جهادی باشه .خدا عاقبت مارو بخیر کنه و دل هارو به سمت یه انتخاب خوب هدایت کنه ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا بزرگ نمیشید واقعا نمیدونید بیش از هشتاد درصد مردم دارن به سختی نفس میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اصلاحات چی جماعت اهل کار نیست متاسفانه همواره با تکیه بر فحشا رای آورده.
خاتمی ۰۰۰۰شیطنت شعار آزادی
روحانی،۰۰۰رفع فیلترینگ
پزشکیان۰۰۰۰۰حجاب
۰
۰
۰
۰
۸ سال دیگه هم جا دارند ۴ سال اول آزاد کردن.... در ملا عام و در ۴ سال دوم آزادی رنگین کمانی
بعد از اون چی رو می خوان آزاد کنن نمی دونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
منت نزارید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پس چرا کابینه حسن روحانی را دور خودت جمع کردی
روحانی ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یادمه شما به گفته خودت هیچ تخصصی غیر از پزشکی نداری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با پزشکیان =دوره سوم روحانی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان شکی نیست شما انسان خوب وشریف ودلسوز هستین دوست دارید کار اگر ریاست جمهوری موفق شدین با تمام وجودتان کار بکنید اما بعضی از افراد دولت قبلی هست روحانی شما را حمایت کردند این باعث دلزدگی مردم میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا استعمار به حجاب کارداره و برای چیزی که میگید مهم نیست اینهمه هزینه و تبلبغ میکنه چرا قانون کشف حجاب را به فرهنگ ملت تحمیل کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ادام
۲۲:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با کی میخواد ایقد ابادانی بیاره
خودش که گفت کارشناس نیست.
کارشناسای دورورش هم که ما۸سال تجربه فلاکت بار صف مرغ و تخم مرغ بودیم
الزایمر ایجوری دیگه نداریم دیگه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دکتر تنها دیدگاه من و جامعه به شما نطری مثبت دارند چون دیگر کاندیداها منسوخ شده بنطر میاد چون همیشه در راس قدرت بودن و کارنامه شو ایده آل عموم نیست، ولی یک مشکل اساسی در مناظره های شما اینه که اصلا برنامه و دیدگاه ندارید و فقط بدنبال کارشناسی.... ..!!!!!
میگن برای گرونی و تورم برنامه ت چیه میگی کارشناس میارم انجام میدم درست بود فبها درست نبود فی امان الله...، با آیه و تخصص جراحی نمیشه مملکت داری کرد. اول باید ایده داشته باشی و بعدش هدف و بعد کارشناس بیاری به اون ایده و هدفه برسی وگرنه دولت شمام واویلایی دیگر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چقدر خوبه ، با همه رفیق بوده !! دوست و دشمن
قدیمیا می گفتند ، برای بعضی ها
دوغ و دوشاب فرق نداره !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان فرد خوبیه و من خودش را دوست دارم .اما از حزبی است که اگر دوباره رای بیارن یعنی دوباره روحانی،نعمتزاده،زنگنه،آخوندی و.....
و واقعا مملکت نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یاشاسین پزشکیان فرزند غیور آذربایجان و ایران
باسواد
ساده زیست
از جنس مردم
کارنامه درخشان
کاردان
بدون هیچ حاشیه و فساد
بدون هیچ تعصب کورکورانه و افراطی گری
دلسوز مدیر و پرتلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کشوری که فرمان هدایت آن بدست روسیه سپرده شده باشد دیگر برای مردمش چیزی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رای ما دکتر پزشکیان حتی جای بتونم برايش رای جمع کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تا دیروز اصلاح طلبها آیت الله رئیسی را میکوبیدن برای تحصیلات حوزوی اما الآن مثل آفتاب پرست برای چند آیه خواندن پزشکیان داره به به و چه چه میکنند وای از این جماعت اصلاح طلب به نظرم بدترین ظلم به مملکت رای آوردن پزشکیان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدا کنه این آقا رأی نیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
همون طور که روحانی نجات داد اینم نجات میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو که معلوم شد از کاندید شدن هدفت چیه پس دیگه چرا زور میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تازه این خوبشونه ولی به این هم امیدی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
متاسفانه آقای دکتر چون تجربه کمی در مسئولیتها دارد فقط میتواند دیوان سالاری را بچرخاند مثل آقای روحانی که آنهم دیگران تصمیم گیرنده هستند وخودش هم ناخواسته باید دنبال پرستیژ باشدنه پیشرفت کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اخراج نکردین؟

پس چی کردین؟ برابر خطاشون نازش کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با زیرمیزی بگیران وپزشکان نقدی بگیر وبدون کارتخوان چه می‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۹:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آنقدر گفتن من من از من گفتن متنفر شده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با اینکه رای نخواهم داد
اما خدا رحم کنه به مملکتی که این پزشکیان رای بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
احتمالا شما طرف دار حزب مخالف ایشون هستید اما چون از حزبتون نا امید شدی و افراد این گروه رو هم دوست نداری رای نمیدی :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ما مردم نه از شما اصلاح طلب ها خیری دیدیم نه از اون اصولگراها که چیزی جز تزویر نیستن
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۹:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای مسعود پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ایشون هیچ برنامه و هیچ حرفی نداره تازه مشاوراشم همونایی هستند که مشاور روحانی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
امروز شنبه 26 خرداد 1403هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال 1402 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است بن خوار بار مهر ماه سال 1402کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کاش اخراج کرده بودی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان با برنامه وکار درست وباسواد وواقعن خاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یه وقتایی آدم های فاسد باید از چرخه خارج شوند وچشم پوشی باعث ادامه این روند هست و نیز مدیران که لایق نیستند از سمت خود برکنار شوند و افراد شایسته جایگزین شوند البته در این جا به معنی اخراج نیست تنزل مقام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بد ترین نامزد انتخاباتی همین آقای پزشکیان. امروز سخنگو و کارشناسش چقدر بد حرف می زد چقدر بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
همون تفکر روحانی و تکرار دوباره شعار های پوپولیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
میخواستم به پزشکیان رای بدم، اما متاسفانه امروز توی همه روزنامه‌های غربگرا عکس ایشان رو با خاتمی (فتنه سال ۸۸) دیدم، نظرم عوض شد.
معلوم نیست این بار حزب خاتمی چه حیله ای در سر داره، زمان روحانی با حیله یک کلید مردم رو فریب دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
راه چاره اندیشی کشور با پزشکتان هست مرد عمل نه شعار خانه بهداشت در کل روستا بیمه روستای و شهری این عمل چند سال پیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
هوشیار نباشیم دوباره قدرت رو به نااهلان می‌سپاریم که مملکت رو معطل چهارتا قاقالی‌لی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۸:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با تیم روحانی به جائی نمی رسی مارا بدبخت می‌کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
امیدوار هستم که اگر دکتر پزشکیان پیروز این رقابت باشند کابینه و وزرایی متخصص واقعی و دست پاک مثل خودشان انتخاب کنند تا رأی مردم که به ایشان اعتماد کرده اند به حدر نرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پر تناقض ترین آدمها مخالفان پرشکیان هستند که هم شورای نگهبان را تایید می کنند هم آقای پزشکیان را بی صلاحیت میخوانند!! رای ما فعلا جلیلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دکتر فقط مثل اینکه میخواد ریس جمهور کارمندان و صاحب شرکت هاست
کارگران،شغل آزاد ها،روستاییان، کشاورزان، دامداران، قشر متوسط وقشر مستضعفان ،اینا هم مردم هستن،البته که به مثل تویی رای نمیدن
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یاشاسین آذربایجان درود بر غیرت آذری زبان ها و درود بر اصلاح طلبان و درود بر مردمی که فکر نجات‌ این ملت هستند روز
۸ تیر با انتخاب دکتر پزشکیان حماسه ای بزرگ رقم بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
برنامه نداری
کابینه هم که همون کابینه روحانی
کسانی دارن ازت حمایت میکنن که از روحانی حمایت کردن و سیاستهای غلطشون رو پیاده کردن و خسارت فراوانی زدن

آقای پزشکیان ما به عقب برنمیگردیم

مملکت ۳۴ سال دست همینها بود دیدم که چه شد
دهه ی ۹۰ بدترین دوران کشور ما بود

به کسی رای میدیم که مانند شهید جمهورمون باشه
معیار ما شهید جمهور آقای رئیسی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
برای فرزندانت هم پدر بودی و هم مادر
احسنت !!!!!!!!!!!!!!

سبزی قورمه بلدی؟؟؟ چقر بادمجون بریزم؟؟؟؟؟

خ خ خ خههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مگه رئیس جمهوری یعنی پدر و مادر بودن برای فرزند !!!!مشکلات شخصی ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
در ارسال پاسخ به دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و...
۱۷:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
در ارسال پاسخ به دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و...
بعد از گذشت 30 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است و همان نیز ادامه دارد شرم آور تاسف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تنها کسی که ایران رو میتونه از این انزوای جهانی نجات بده
و کشور ایران رو به جایگاه تعامل سازنده با دنیا برسونه
دکتر پزشکیان هستن
پزشکیان ۲۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یک سوال ؟؟؟؟.

آقای پزشکیان گفتن وقتی وزیر بودن بهشون زمین اهدایی پیشنهاد کرده بودن وای قبول نکردن
خوب تا اینجا درست وظیفه ش انجام داده که رشوه نگرفته
منت نداره

سوال اینه چرا همون موقع جلوی این فساد بزرگ در نیومد
چرا وقتی میدید بیت المال دارن تیکه پاره میکنن بین خودشون تقسیم میکنن اعتراضی نکرد چرا جلوی فساد نایستاد

وقتی سکوت میکنی برای اینکه صندلی وزارت از دست ندی یعنی تو هم در این جرم شریکی دیدی که میدزدن ولی ساکت شدی

این اسمش پاکدستی نیست اسمس قدرت طلبی هست

ایشون اگر رئیس جمهور هم بشن باز یک عده میان دزدی و برای اینمه کرسی ریاست از دست نده سکوت میکنه
و مملکت به یغما میبرن

درست همون طیف دوباره از پزشکیان حمایت کردن و پزشکیان میدونه که اونها چه بلایی سر بیت المال آوردن ولی بخاطر قدرت طلبی متاسفانه ......


ما به عقب بر نمیگردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان خودش تو انزواست اوفقط نماینده ده درصد ثروتمندان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان خودش تو انزواست، او نماینده ده درصد ثروتمندان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
منظور از دنیا همون سه کشور سلطه گر هستش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رای فقط پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۰:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
حامیان دکتر که در واردات واکسن ناکام بودن ایشان از اونا قوی‌تر هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تَکرار میکنم
قراره ظریف وزیر خارجه اش بشه
دیگه به عقب بر نمیگردیم و احساسی رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چه نسبتی باهاش داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو یه نابغه ای !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تنها کسی که در توانش هست کشور را از مشکلات نجات بدهد آقای دکترسعید جلیلی هست برنامه داشتند و دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دراینکه اقای پزشکیان انسان شریفی هستند شکی نیست . اما باید ببینیم چرا و چه کسانی از او حمایت کردند . روزی بو که مردم ما گروه گروه توسط کرونا جان می دادند و اقای رئیس جمهور وقت هیچ اقدامی برا وارد و تهیه واکسن نمی کردند می گفتند واکسن مگه سوهان قم هست و ...شهید رئیسی به جد ایستاد واکسن وارد شد و تولید شد فراموش که نکرده ایم اون روزها را . متاسفانه اقای پزشکیان مورد حمایت روحانی و خاتمی و حزب کارگزاران هست و من به شخصه به او رای نمی دهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان ادامه روحانی هست. تا کی می خواین با این وعده ها گول بخورید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اسم تعامل رو که میاری تن ملت میلرزه. تعامل با کدخدا و اصلاحات رو دیدیم 8سال با ب جام نافرجام
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ببین اخوی لطفا برو با تفکر رای بده و الکی شانتاژ نکن مردم دیگه میدونن کی خوبه کی بده کی فقط فرجامه. بسه خدا روزیتو در خونه پزشکیان حوالت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
عمرا یعنی یک برنامه درست درمون ارائه نداده
Iran (Islamic Republic of)
تایماز
۰۶:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
هرچه قدر شیخ فریدون با ان همه باجی که به غرب داد ، توانست ایران را از انزوا خارج کند ، پزشکیان می تواند !!!شب دراز است و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اتقاقاً اگر خدای نکرده، تفکرات کدخدا منشانه (آمریکا) دوباره در کشور وارد بشه تمام این زحمات سه ساله به باد خواهد رفت .
نگذایم تاریخ تکرار شود .
یادی کنیم از سکانس سریال مختار : امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند. پس از غلبه شک نکنید گردنتان را خواهد شکست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدا رحم کنه به این ملت ...
Iran (Islamic Republic of)
عباس دارابی
۰۵:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان در 20سل نمایندگی چکار کرده
آخرین اخبار