مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

ارزش مولدسازی‌های انجام شده ورزش استان ۷۰ هزار میلیارد ریال است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اولویت ما در این اداره کل توسعه زیرساخت‌ها و در این خصوص حدود ۷۰ هزار میلیارد ریال مولدسازی در عرصه ورزش استان انجام شده است.

علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: چند ظرفیت قانونی برای پایان پروژه‌ها داریم که یکی از آنها استفاده از سرمایه گذاری‌های خارج از سازمان و دیگری مولدسازی است.

او افزود: امسال تاکنون قرارداد ۶ پروژه به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد ریال بسته شده و یا در حال امضای قرارداد است و کار‌های نخستین ۱۷ پروژه دیگر نیز به ارزش حدود سه هزار میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: حدود ۳۰۰ پروژه نیمه تمام در استان داریم که با قیمت پارسال اتمام آنها نیازمند ۲۰ هزار میلیارد ریال است و این در حالی است که اعتبارات ما در سال ۱۴۰۱، ۵۰۰ میلیارد ریال بود که با پیگیری انجام شده پارسال به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسید با این وجود پروژه‌ها به این زودی تمام نمی‌شود.

تاج فیروز بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده، موضوع مولدسازی است که در این زمینه در بین همه استان‌ها ما پیشرو هستیم.

او تصریح کرد: ۱۱۰ هکتار زمین در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع)، حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین سالن مهران در مرکز شهر، حدود پنج هزار متر مربع زمین در مجموعه ورزشی سجاد و بخشی از زمین ورزشگاه انقلاب نیشابور به این موضوع اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان این که تغییر کاربری ۱۱۰ هکتار زمین ثامن الائمه (ع) از ورزشی به صنعتی چندین ماه زمان نیاز داشت، تاکید کرد: با همکاری و انسجام همه دستگاه‌های مسئول و حمایت استاندار همه کار‌ها در مدت ۴۰ روز انجام شد و مابه ازای این مقدار زمین قرار است دهکده المپیک به پایان برسد و طرح‌های مختلف ورزشی نیز در نقاط کم‌برخوردار شهرستان راه اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار