حسینی:

کشور به رئیس جمهوری خستگی‌ناپذیر نیاز دارد

معاون سابق پارلمانی دولت سیزدهم گفت: فرصت آزمون و خطا نداریم باید کسی همچون آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر را انتخاب کنیم.

سیدحسین حسینی گفت: کشور در این برهه زمانی به فردی نیاز دارد که همچون شهید رئیسی خستگی را خسته کند، مجاهد و پر کار باشد.

وی تصریح کرد: اکنون عقل حکم می کند فردی را برای رییس جمهوری انتخاب کنیم که چنین ویژگی هایی را داشته باشد.

معاون سابق پارلمانی شهید جمهور بر انتخاباتی پرشور تاکید کرد و گفت: حماسه انتخابات باید همچون آیین تشییع شهید جمهور حماسه خلق کند.

حسینی با بیان اینکه پرچم کشور را باید به دست کسی بسپاریم که مدیر، مدبر، جهادی، توانمند، باتجربه و دلسوز باشد خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی تلاش می کرد تا فقر را ریشه کن کند اگرچه افرادی ایشان را در این خصوص مسخره می کردند اما شهید جمهور به محروم ترین نقاط کشور سفر می کرد تا عدالت را جاری کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به سمت فردی حرکت کنیم که عدالت محور باشد و انگیزه برای کار و ریشه کنی فقر را داشته باشد.

معاون سابق پارلمانی رییس جمهور افزود: کشور در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه ها نیازمند فردی پرتلاش است که بتوانند ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

حسینی با بیان اینکه امروز زمان آزمون و خطا نیست اضافه کرد: افراد دیگری هم برای رییس جمهور شدن به میدان آمده اند این افراد برنامه های خوبی دارند اما چه قدر مطمئن هستیم که این برنامه ها محقق شود.

وی ادامه داد: رییس جمهوری انتخاب کنید که در منسب های گذشته تحول آفرین بوده است.

معاون سابق پارلمانی دولت سیزدهم حسینی از مردم خواست تا عملکرد ها، کارنامه ها و مسوولیت ها را با هم مقایسه کنند تا انتخابی اصلح داشته باشند.

حسینی یادآور شد: افراد زیادی به میدان آمده اند اما باید فردی را انتخاب کنیم که توان اداره کشور را داشته باشد و برای حل مشکل دست روی دست نگذارد.

وی خاطرنشان کرد: کشور در این دوران حساس به جریانی نیاز دارد که متعهد، ولایتمدار و دلسوز مردم باشد.

وی افزود: نمی توانیم فردی را انتخاب کنیم که به کشورداری اشراف ندارد و باید رییس جمهور آینده در سطح کلان دارای مسوولیت و کارنامه اجرایی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.