رئیس مرکز بهداشت سراوان خبر داد:

احداث خانه بهداشت در روستای مرزی شمسر و زیارت

رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: پیگیری‌های لازم جهت احداث خانه بهداشت در روستای مرزی شمسر و زیارت انجام خواهد شد.

علی‌اصغر عربشاهی در حاشیه بازدید از مرکز کشتگان و روستا‌های اطراف، بیان کرد: این بازدید دوروزه به‌منظور آموزش چهره‌به‌چهره با مردم روستای کشتگان، آموزش به کارکنان مرکز و خانه‌های بهداشت و همچنین رسیدگی به مشکلات بهداشتی آن منطقه صورت گرفت.
 
وی افزود: اصلی‌ترین درخواست مردمی روستای شمسر، ایجاد خانه بهداشت بود که مقرر گردید دراسرع‌وقت در این زمینه مطالعات مناسب صورت پذیرد و با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مکاتبه شود.
 
 
رئیس مرکز بهداشت سراوان باتوجه‌به درخواست شورا و علمای منطقه در خصوص جذب ماما در مرکز شمسر، گفت: به‌زودی نیروی ماما در مرکز مستقر خواهد شد و امکانات لازم برای راه‌اندازی اتاق ایمن (اتاق زایمان در موارد اورژانسی) در نظر گرفته می‌شود.
 
پیگیری احداث خانه بهداشت در روستای زیارت باتوجه‌به جذب فراگیر بهورز
 
 همچنین عربشاهی در بازدید از خانه بهداشت زیارت داشت، عنوان کرد: سلامت مادران باردار و پیشگیری از تالاسمی در اولویت برنامه‌های مرکز خدمات جامع سلامت کشتگان قرار دارد.
 
وی ضمن تأکید بر ثبت تمام جمعیت موجود، اعم از ایرانی و غیرایرانی دراسرع‌وقت در سامانه، خاطرنشان کرد: تهیه زمین برای خانه بهداشت زیارت باتوجه‌به استقرار بهورز فراگیر و تجهیز آن در دستور کار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار