آغاز به‌کار رسمی ستاد پزشکیان در استان فارس

با حضور فعالان جبهه اصلاح‌طلب، فعالیت رسمی ستاد پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس گشایش یافت.

با حضور فعالان جبهه اصلاح‌طلب، فعالیت رسمی ستاد مسعود پزشکیان، کاندیداری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس گشایش یافت. استاندار اسبق فارس در این مراسم ضمن تبریک عید قربان، اظهارداشت: تقارن این عید بزرگ که جلوه تام و تمام بندگی در پیشگاه پرودگار رحیم است با آیین گشایش ستاد انتخاباتی پزشکیان را به فال نیک می‌گیریم.

ابراهیم انصاری لاری ابراز امیداوری کرد که با پیروزی وی در انتخابات پیش‌رو، دسترسی به یک زیست شرافتمندانه، زندگی عزتمندانه و برخورداری از حکمرانی خردمندانه محقق شود.

او به بیان نکاتی از گفتگو‌های این نامزد انتخاباتی در روز‌های اخیر در رسانه ملی و محافل مختلف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به خوبی می‌توان دریافت که ماهیت تفکرات و ایده‌های ایشان به خواسته‌های همیشگی در دل مانده ملت ایران بسیار نزدیک است.

استاندار اسبق فارس خاطرنشان کرد: دریافتی که از همه گفتگو‌های ایشان تاکنون استنباط می‌شود این است که سرلوحه برنامه‌هایشان، بازگشت صادقانه به مردم و رویکرد خرمدمندانه در حکمرانی است.

انصاری لاری تصریح کرد: وقتی پزشکیان از بازگشت به همه مردم صحبت می‌کند، یعنی مردم باید در دریافت امکانات آموزشی، درمانی و فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و ... برابر باشند.

او بیان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری مردم، دار نیست، بلکه مردم باور است. مردم‌داری می‌تواند با دروغ و تزویر و جنجال همراه شود، اما مردم‌باوری یک فرهنگ است و یک مدیر مردم باور به خود اجازه نمی‌دهد در هیچ زمانی و به هیچ علتی به مردم دروغ بگوید.

استاندار اسبق فارس با بیان اینکه حکمرانی باید مبتنی بر خرد باشد و به همه نخبگان، خردمندان، فرزانگان و ... مجال داده شود، گفت: بنابراین مقدمه برگشت به خرد و بنیان‌های کارشناسی، تقدس داری از حکومت حاکم است.

انصاری لاری با بیان اینکه کار حکومت و دولت، کار دل است و اگر هر پرهیزگاری وارد کار حکومت شد، باید جوابگو باشد، افزود: پزشکیان وقت ندارد در این مدت کوتاه همه مطالب را به درستی تشریح و تبیین کند، اما وقتی می‌گوید باید به خردمندی بازگردیم یعنی این مهم دستاورد‌های بزرگی برای ملت دارد.

او تاکید کرد: وقتی خرد و عقل و علم جایگاه خود را از دست دهد ناکارآمدی همانند یک بیماری واگیر سرایت می‌کند.

استاندار اسبق فارس با بیان اینکه ایران بزرگ ما یک امانت است و این امانت به دست کسی باید برسد که در بین راه خیانت در امانت نکند، گفت: مردم باوری و خرد باوری اگر به عرصه مدیریت بازگردد و در حکمرانی موثر باشد بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

انصاری لاری عنوان کرد: امروز همه ما در یک فرصت استثنایی قرار گرفته‌ایم و بازگشت به مشارکت را باید مغتنم بدانیم.

او همچنین خواستار تشریح دیدگاه‌های پزشکیان در سطح جامعه در مدت زمان باقی مانده شد و گفت: ملت ایران در فراز و گردنه‌ها، گوهر راستین خود را نشان داده‌اند و هشتم تیرماه هم برای آزادیخواهی یکبار دیگر پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

سید عبدالرزاق موسوی، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس نیز در این مراسم با تبریک عید سعید قربان، ابراز امیدواری کرد که در راستای تحقق اهداف، منافع ملی مصلحت عمومی و خیر عمومی از منافع فردی چشم پوشی کنیم.

او گزارشی از فعالیت چهار روزه این ستاد در فارس ارائه کرد و گفت: امید است محصول این گردهمایی‌ها، در برگزاری انتخابات شکوهمند و جلب مشارکت تاثیرگذار باشد و افتخار دیگری در هشتم تیرماه رقم بخورد.

موسوی در خاتمه از سفر پزشکیان روز شنبه دوم تیرماه به استان فارس خبر داد و از مردم این استان برای حضور در برنامه وی دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار