ستاد مرکزی اقوام و ایلات فارس در شیراز با حضور پرشور مردم افتتاح شد

طی مراسمی و با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم ستاد انتخاباتی اقوام و ایلات دکتر «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس افتتاح شد.

نادر طیبی، رئیس ستاد ایلات و اقوام ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در فارس در ابتدای این مراسم که با حضور چهره‌های تأثیرگذار و شاخص اصلاح‌طلبان برگزار شد، گفت: این ستاد با هماهنگی خاص در چند نقطه شهر شیراز دفاتری را ایجاد کرده است و با حضور نمایندگان تمام طوایف ایلات و اقوام افتتاح شد.

او افزود: اقوام خمسه، کردشولی، قشقایی و دیگر طوایف که در قالب یک اتحاد خاص در این ستاد حضور دارند در تمامی بزنگاه‌های تاریخی حضور داشته و افتخارآفرین هستند.

طیبی با اشاره به اینکه همه ما ایرانی و زیر پرچم کشور در خط مقدم اتفاقات مهم هستیم، یادآور شد: این‌بار هم این قوم و ایلات حماسه خلق می‌کنند و از مردی حمایت می‌کنند که ویژگی متمایزی نسبت به سایر نامزد‌های انتخاباتی دارد.

او با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان در طول ۴۵ سال خدمت دست پاکی و دوری از فساد و خطا داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در واقع این معجزه دکتر پزشکیان است و در این ۴۵ حرف دل مردم زده است و دست پاک و انسانی سالم، صالح و شجاع و به دور از دروغگویی است.

طیبی افزود: تردیدی ندارم با این ویژگی‌ها دکتر پزشکیان موفق می‌شوند و امید است که به برکت وجود مردم فهیم ایران که موقعیت را به خوبی تشحیص می‌دهند در این برهه هم انتخاب خوبی داشته باشند.

در ادامه این برنامه مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس هم نیز با تصریح اینکه دنیا از بزرگان و فرهیختگان ما در طول تاریخ بهره برده است، حق این مردم و این کشور این نیست، گفت: تعدادی گروه و افراد بر ما حکومت می‌کنند؛ درست برخلاف گذشته و سیر تاریخی ما با مدیریت ضعیفی از سوی آنها مواجه هستیم.

محمد علی‌اکبری ادامه داد: هرجا این افراد را می‌بینیم و پای صحبت آنها می‌نشینیم به فکر محدودیت هستند و نه تنها از این پیشنیه تاریخی بهره نبرده‌اند که سر ستیز با آن دارند.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس با اشاره به وضع هنرمندان در کشور، گفت: می‌گویند موسیقی را که ما می‌گوییم باید گوش بدهید؛ کنسرتی که ما تعیین می‌کنیم باید بروید.

علی اکبری تصریح کرد: اینترنت را محدود می‌کنند و میلیارد‌ها تومان پول به مجلس می‌برند تا طرح صیانت برای ما اجرا کنند.

او گفت: تاریخ ما در دنیا زبانزد است و نباید با طرح‌های بی‌مایه هزینه‌های مملکت را در راه نادرست هزینه کرد.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه نباید به راحتی به مردم دروغ بگوییم با اشاره به مناظره کاندید‌ها گفت: نامزد‌ها به راحتی صحبت از کنترل تورم، رفع ناترازی بودجه، حل مشکلات مالی بانک‌ها و دیگر مسائل می‌کنند، اما پرسش این است که چرا این اقدام تاکنون انجام نشده است.

او با انتقاد به تسهیلات فرزندآوری و ازدواج گفت: تا مشکل اشتغال و مسکن جوانان حل نشود این وعده‌ها نتیجه‌بخش نخواهد بود.

علی اکبری همچنین با انتقاد نسبت به برداشت بی‌رویه از منابع آبی، فرونشست، آلودگی هوا و تخریب محیط‌زیست گفت: با این همه مشکلات معتقدم که دوباره امید را باید در این کشور زنده کرد.

او افزود: اصلاحات، اقوام، ایلات و مردم همه باید قدردان دکتر پزشکیان باشیم که فرصت تاریخی برای ما ایجاد کرده است و از این جهت باید پای صندوق رای باشیم و این مرد وارد میدان شده است و دستش پر است.

به گفته این مقام مسئول، نیرویی وارد کارزار انتخابات شده است که قطعا خاتمی دوم است، پزشکیان فردی پاک دست مخلص و با صداقت است و این فرصت را برای ما فراهم کرده است و باید از آن استفاده کنیم.

علی اکبری، نماینده اسبق مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این حاشیه افتتاحیه این مراسم با اشاره به شعب فعال ستاد پزشکیان در سطح استان، بیان کرد: عده‌ای به دنبال این هستند که رغبت و شور انتخاباتی را کم کنند، اما امیدوارم ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این حس مسئولیت در همه ما زنده شود و کمک کنیم که همگی از این شرایط استفاده کنند و انتخابات پرشوری داشته باشیم و در کنار آن، انتخاب اصلح را نیز مورد توجه قرار دهیم.

او بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: هموطنان عزیز از صندوق‌های رای قهر و خداحافظی نکنند و برای ساخت آینده بهتر حضور پرشوری در روز انتخابات داشته باشند.

علی اکبری دکتر پزشکیان را مدیری توانمند و خوشنامی دانست و افزود: ایشان دانشگاه و سطوح مختلف تحصیلی در رده‌های بالا را دنبال کرده‌اند.

او در پایان با تصریح بر اینکه ستاد دکتر پزشکیان ستاد همه مردم است، گفت: معیشت مردم دغدغه کار دکتر پزشکیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
India
جلال
۰۶:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
باسلام
افرادی که در راس ستاد پزشکیان در فارس هستندهیچکدام فارس نیستند! در همین عکس نوذر امامی از نژاد شول، عبدالرزاق موسوی شول، طیبی ترک، اکبری ترک،
به نظر میرسه آقای پزشکیان با این ایزولاسیون قومیت‌ها که ۱۰ درصدجمعیت استان فارس هستند رای ۹۰ درصد فارسها رو از دست داد.
بهتر
آخرین اخبار