تأمین اعتبار اجرای عملیات بهسازی محور‌های میانرود_کیان آباد

یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد و ۱۱ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.

در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز؛ ۱۱ دستور کار در قالب ۴ لایحه یک فوریتی، ۱ لایحه دوفوریتی، ۳ لایحه عادی شهرداری، ۲ طرح کمیسیون و کمیته نامگذاری و ۱ نامه شهرداری بررسی شد.

در این جلسه لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز، در خصوص اجرای عملیات بهسازی محور‌های میانرود-کیان آباد و شیراز -کرونی با حضور سیزده نفر از اعضای شورا بررسی و با اصلاحات بعدی به تصویب رسید.

 بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده شد پیرو تفاهم نامه همکاری چهار جانبه فی مابین به منظور تامین اعتبار نسبت به پروژه اجرای عملیات بهسازی محور‌های میانرود_کیان آباد و شیراز- کرونی صرفا در صورت اجرای تعهدات و پرداخت سهم از سوی سایر طرفین تفاهم نامه، تا مبلغ ۵ میلیارد تومان در جهت اجرای زیرسازی، بهسازی، جدول گذاری، کانیوا گذاری، ترمیم، درزگیری، تراش و روکش آسفالت سطح شهر شیراز از بودجه سال ۱۴۰۳ مطابق با ضوابط و مقررات اقدام کند.

 در این جلسه همچنین طرح کمیسیون حمل ونقل و ترافیک و عمران شورا، درخصوص صورت جلسه شیوه نامه تسهیلات دوچرخه سواری در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری با حضور اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید که بر اساس ماده واحده این طرح، شیوه نامه تسهیلات دوچرخه سواری در مجتمع‌های مسکونی، تجاری اداری مصوب شد.

 در این جلسه همچنین طرح مساعدت به ستاد اقامه نماز استان فارس با حضور ۱۳ نفر از اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید و بر اساس آن به شهرداری شیراز اجازه داده شد نسبت به همکاری با ستاد اقامه نماز استان فارس در شهر شیراز به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اقدام کند.

 بررسی مصوبات کمیته نامگذاری و معرفی مسعود زارعی عضو شورا بعنوان ناظر بر حسن انجام کار در اجرای تبصره ۶ مصوبه با عنوان جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر از دیگر مصوبات یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر شیراز بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار