مدیریت گرمای تابستانی با مصرف بهینه آب

مدیر روابط عمومی آبفا شیراز گفت: با مهم شمردن موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب، می‌توانیم تابستانی کم تنش را تجربه کنیم.

محمدامین آبادیان مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شیراز با گرامیداشت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: همشهریان شیرازی با مهم شمردن و توجه به مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب، می‌توانند تابستان کم تنشی را تجربه کنند.

او با اعلام اینکه حس مسئولیت اجتماعی، همکاری و مشارکت مشترکان این شرکت در مصرف بهینه آب به‌ویژه در فصل گرم سال، شایسته قدردانی است گفت: این همراهی با تلاش‌های مجموعه آبفا منجر به تأمین آب موردنیاز مشترکان در تابستان امسال با کمترین میزان قطعی و افت فشار می‌شود.
 
این مقام مسئول گفت: مشارکت مردم از اثرگذارترین راه‌کار‌های برون‌رفت از چالش‌های کم‌آبی محسوب می‌شود.

او ابراز داشت: همراهی در اجرای راهکار‌های مدیریت مصرف آب، یکی از شاخصه‌های فرهنگی مردم شیراز محسوب می‌شود؛ مردم متعهد و نجیبی که همواره توجه ویژه‌ای به ممانعت از اسراف داشته و دارند.

آبادیان خاطرنشان کرد: با شروع فصل گرم، مصرف آب زیاد می‌شود و شایسته نیست که در این روز‌های گرم تعدادی از شهروندان ما با کمبود یا قطعی آب مواجه شوند.

او ابراز داشت: بر این باوریم شهروندان شیرازی همانند سال‌های گذشته همیار و همراه ما در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و رعایت عملی این موضوع خواهند بود.

آبادیان با اشاره به ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود تصریح کرد: مقادیر قابل توجهی از آب را با رعایت موارد به‌ظاهر کوچکی مانند چک کردن آب کولر و ایجاد سایه‌بان، کوتاه کردن زمان استحمام و ... می‌توان مدیریت کرد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز یادآور شد: این شرکت از چندین ماه قبل با برگزاری جلسات قرارگاه تأمین آب تمام همت خود را به کار گرفته که مردم قدرشناس شیراز کمترین قطعی و افت فشار را در تابستان داشته باشند.

این مقام مسئول ضمن تأکید مجدد بر صرفه جویی در مدیریت مصرف آب گفت: سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش شهروندان و اعزام اکیپ‌های عملیاتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار