برندی ناشناس اولین مانیتور 5K لمسی دنیا را با پنل ۲۷ اینچ رونمایی کرد

نمایشگر لمسی مانیتور Alogic، وضوح 5K دارد و از گستره رنگی بسیار وسیعی پشتیبانی می‌کند.

ای‌لاجیک، مانیتور ۲۷ اینچ Clarity Touch 5K را رونمایی کرده است که از ویژگی‌های سطح بالایی از نظر وضوح تصویر، صفحه لمسی، دقت رنگ و ارتباط پرسرعت با دستگاه‌های دیگر برخوردار است.

پنل IPS با نور پس‌زمینه‌ی QD، وضوح خیره‌کننده ۵٬۱۲۰ × ۲٬۸۸۰ پیکسل را در مانیتور جدید ای‌لاجیک ارائه می‌دهد که مشابه مانیتور اپل مدل استودیو دیسپلی ۲۷ اینچ است، با این تفاوت که صفحه لمسی داخلی دارد.

مانیتور ای‌لاجیک شدت روشنایی ۳۵۰ تا ۴۰۰ نیت دارد، بازتولید رنگ زنده و دقیقی را فراهم می‌کند و پشتیبانی از ۱۰ نقطه در حالت مولتی‌تاچ و قلم استایلوس برای کار‌های دقیق را در دسترس قرار می‌دهد.

دقت رنگ Clarity Touch قابل توجه است؛ جایی که ۱۳۰ درصد گستره رنگی NTSC و ۹۷ درصد DCI-P3 و ۱۰۰ درصد sRGB و ۹۹ درصد Adobe RGB را پوشش می‌دهد. این سطح دقت برای کار‌های حرفه‌ای که نیاز به تطابق رنگ دقیق دارند، بسیار اهمیت دارد.

طراحی Clarity Touch 5K، ترکیبی از ABS، شیشه و آلومینیوم است، ۷٫۶ کیلوگرم وزن و ابعادی به‌اندازه‌ی ۶۲۴ × ۲۲۵ × ۵۵۵ میلی‌متر دارد. این نمایشگر از استاندارد VESA برای نصب روی دیوار پشتیبانی می‌کند و دو اسپیکر داخلی پنج وات دارد.

مانیتور جدید ای‌لاجیک دارای گزینه‌های اتصال USB-C برای تماشای ویدیو و شارژ لپ‌تاپ ۶۵ وات، دو درگاه HDMI ۲.۱، یک درگاه دیسپلی‌پورت ۱٫۴، دو درگاه USB-A، یک جک صدای ۳٫۵ میلی‌متری و یک درگاه USB-B برای اتصال کامپیوتر به پورت‌های USB-A و صدا است.

هنوز قیمت مانیتور جدید Clarity Touch 5K و زمان عرضه آن مشخص نیست، اما با توجه به محصولات دیگر این شرکت، قیمتی در حدود ۱٬۸۰۰ دلار برای آن تخمین زده می‌شود.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار